Gå til innhold

komplett.no feil.

-Ho1m-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orker ikke å lese hele tråden, men jeg kan forsikre deg om at Komplett har rett til å gjøre dette i følge kjøpsloven. De kan kreve at de gir det et tilsvarende êller bedre produkt. Det kan ikke være dårligere enn det tidligere du kjøpte av dem, og det innebærer alle funksjoner slik som TV-ut, antall MB ram, ytelse ++ De prøvde en gang å prakke på med et Creative GF3 som erstatning for mitt gamle Hercules GF3 (siden Hercules ikke lengre produserte GF kort). Jeg kunne takke nei siden dette ikke hadde TV-ut. Før det prøvde de også å prakke på meg et Hercules Radeon 8500LE, og dette tvang jeg dem selvsagt til å ta tilbake siden jeg ikke hadde ønske om en slik form for erstatning. Jeg endte opp med et Gainward GF3 med dobbelt så mye ram som jeg hadde tidligere :green:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fikk så og si en kasse full av drops fra Databutikken da jeg kjøpte meg et 256mb SD-minnekort rett før jul. Stor eske, minnekortet var isolert av isopor og drops.

Fikk også en større harddisk tilbake gangen min 40GB styrtet.

Lenke til kommentar
radeon har jeg nå ! bestillte et radeon 9800xt til 5500 ! det villeste de hadde . så fikk jeg det ! og da men når jeg hentet det kostet det bare 4976.67 kr ?!? rart eller=? :dontgetit:

Komplett har ved flere anledninger glemt av å legge til MVA. Ikke si det til dem! =P

Fikk forresten min gamle 60GB Barracuda IV disk erstattet av en 80GB as samme modell fra Databutikken =) Dette skjer hele tida da gammelt utsyr forsvinner fra markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...