Gå til innhold

komplett.no feil.

-Ho1m-

Anbefalte innlegg

hallo jeg kjøpte for rundt et år siden et geforce 4 ti 4200 64mb til og har i en gammel pc men så ..

fikk jeg seff feil kort de hadde sendt feil og jeg fikk et geforce 4 ti 4800se med 128 mb . jeg ringt og ga besjed men da svarte de "vi har desverre ikke mere ti 4200 kort så du må nokk desverre nøje deg me ti 4800se eller refundere det .

jeg Beholdt det seff..

har dere der ute opplevd noe slikt hos en webshop??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker da Netshop.no hadde tilbud på Sapphire Radeon 9800 (trur det var Sapphire) også gikk de tom pga. stor pågang. Da sendte de mail til alle som hadde bestilt og spurte om dei ville ha eit PowerColor, samme kort i staden for.

Har høyrt om andre også som er tilbudt kort pga at det andre ikkje er inne.

Lenke til kommentar

Dette er normal. Det er så enkelt som at produsenten ikke sitter med flere kort, så dermed må de erstatte det med et annet et.

Grunnen til at produsenten ikke sitter med kortene så lenge er rett og slett fordi det vil koste for mye, det blir billigere å sende de med deffekte kort det "dårligste" de har PÅ lager, der og da.

Lenke til kommentar

Noen webshop'er, bla. komplett er greie med slikt.

Om du venter på en del, men det er leeenge til de får det inn ( 1 mnd++) pleier de å sende noe som er bitte litt bedre istedet.

De pleier jo å sende mail eller skrive det i fakturaen vanligvis da, ihvertfall i de tilfellene jeg har oppleved.

Men god service, det er det :yes:

Lenke til kommentar

ja jeg fikk en P4 2.4 ghz prosessor i stede for en celeron 2 ghz :D kjempe fornøyd jeg

jeg tenkte ikke no på det før ca etter noen måneder da jeg skulle rense kjøleribba og sånt på CPU'en

Endret av stidz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...