PT Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg har lenge irritert meg over at moderatorene ikke skriver hva de tester når de lager tester som denne. Egentlig ingenting å irritere seg over, men det er en smule plagsomt Stemmer for lovfestet plikt til å skrive hva man tester Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Bare Ueland som har det gøy i fylla sikkert. Han driver med så mye rart så det er bedra at vi ikke vet Uansett, hva i huleste henger du i testforumet for..? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 QUOTE (enden @ 24/04/2004 : 20:22) Bare Ueland som har det gøy i fylla sikkert. Han driver med så mye rart så det er bedra at vi ikke vet Uansett, hva i huleste henger du i testforumet for..? For å gjøre det klart så drikker jeg ikke sterkere drikker en Cola "Myten" om testerene lever åpenbart nå men vil man at jeg skal skrive alt jeg tester så skal jeg ta det til etteretning btw så testet jeg forumklokken der. Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) QUOTE (enden @ 24/04/2004 : 20:22) Uansett, hva i huleste henger du i testforumet for..? Tja, si det... Det er så mye spennende testing der EDIT: QUOTE "Myten" om testerene lever åpenbart nå men vil man at jeg skal skrive alt jeg tester så skal jeg ta det til etteretning btw så testet jeg forumklokken der.Flotters Du trenger ikke stresse med det, men det er litt gøyalt å vite hva dere tester, eventuelt om dere tester en ny funksjon elns Endret 24. april 2004 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg