Veritas_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Så. Her har jeg noe til dere. For en tid tilbake så "brant" jeg over en leder på AGPen på ett skjermkort. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=227897 Nå har jeg prøvd å fikse dette. Bakrutefiksen virket ikke. Heller ikke å lodde. Men etter at jeg hadde prøvd å loddet oppstod det ett annet problem. Maskinen ville ikke boote. Jeg kjente noe svi lukt og tenkte "shit". Drar ut strømmen og napper ut skjermkortet. Gir opp å fikse kortet og setter i ett gammelt GF3 kort og trykker på powerknappen. Ingenting skjer. SHIT. Tror at noe kan ha falt av fra "fiksingen" min, evnt. kortsluttet noe under utprøvingen. Prøver å "renske" osv. Funker ikke. Så prøver jeg å kortslutte pinnene på ATXpluggen når den står i HKet. Vips. Systemet booter og jeg sitter her og skriver dette på maskinen nå. Så åpenbart er det ikke noe med AGP porten(?) Regner nesten med at tråden (I HKet) som kortslutter ATXen er gått. Kan det være noe annet? Huff. Rotete post. Håper dere finner frem i junglen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå