PoleCat Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 VALENCIA "Suverene" serievinnere i Spania i år, fortjener endelig det seriemesterskapet. Enda bedre blir det om de vinner UEFA-cup finalen, som de helt sikkert gjør. Sorry for litt off-topic, men måtte bare. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Liker helst å se at de blir uavgjort i L'pool ManUtd kampene, ettersom jeg ikke vet hvilket lag jeg hater mest. Vinner L'pool, blir jeg sur....vinner ManUtd, blir jeg sur. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Skulle nesten ha skrevet dette får, man knuser ingen 0-1. Få deg jobb i tv2 Var mye bedre i fjor når united vant 4-0 synes nå jeg da Liker helst å se at de blir uavgjort i L'pool ManUtd kampene, ettersom jeg ikke vet hvilket lag jeg hater mest. Vinner L'pool, blir jeg sur....vinner ManUtd, blir jeg sur. Helt enig bare at det gjelder liverpool og arsenal, det beste hadde jo vært om de kunna ha spilt 1-0 til begge lag og ingen fikk poeng Endret 14. mai 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå