crapgame Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 dette er dagen. Liverpool knuser man.utd på deres hjemmebane. hehe We Love you Liverpool we do. We Love you Liverpool we do. We Love You Liverpool we do. Oh Liverpool we love you. Shankly is our hero , he showed us how to play The mighty Reds of Europe are out to win today He made a team of champions, with every man a king And every game we love to win and this is what we sing We Love you Liverpool we do. We Love you Liverpool we do. We Love You Liverpool we do. Oh Liverpool we love you. Clemence is our goalie , the best there is around And Keegan is the greatest that Shankly ever found Heighway is our favourite , a wizard of the game And here's the mighty Toshack to do it once again We Love you Liverpool we do. We Love you Liverpool we do. We Love You Liverpool we do. Oh Liverpool we love you. We've won the league , we've won the Cup , we're masters of the game. And just to prove how good we are we'll do it all again. We've got another team to beat and so we've got to try Cos we're the best in all the land and thats the reason why.. We Love you Liverpool we do. We Love you Liverpool we do. We Love You Liverpool we do. Oh Liverpool we love you. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Folk på datasiden driter i Fotball Lenke til kommentar
VegarK Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Greit nok at Liverpool slo manutd, men fy fa** for en drittfotball de spiller. Er som å se det norske landslaget under Semb. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det VegarK sa no har jeg aldri skjønt. Hvorfor skal en lagleder sparkes fordi laget spiller dårlig. Hele laget er vel ansvarlig for å gjøre sitt beste, og hvis det er en kamp som går dårlig så kan ikke akkurat lederen løpe ut på banen å score noen mål skjøl... Lenke til kommentar
posse Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Nå skal dere liverpool fan trampe veldig varsomt.. var bare flaks at liverpool vant.. hadde de ikke fått den straffen hadde de ikke vunnet!!!! RED DEVILS 4 EVER Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Folk på datasiden driter i Fotball nei det gjør vi ikke. Finnes ikke ord som kan beskrive hva jeg føler for fotball. Det er sinnsykt deilig å score et mål etter et nydelig forspill! YES! Nettopp kommen hjem fra trening! YES! OT: Artig å se at Utd har raknet. Taper jo mot alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Nettopp kommen hjem fra trening! Samme her. om det var av betydning Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Venter bare på ei Pondus-stripe der Pondus endelig får gruse en M.United-fan på pubben. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Folk på datasiden driter i Fotball Nope. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det VegarK sa no har jeg aldri skjønt. Hvorfor skal en lagleder sparkes fordi laget spiller dårlig. Hele laget er vel ansvarlig for å gjøre sitt beste, og hvis det er en kamp som går dårlig så kan ikke akkurat lederen løpe ut på banen å score noen mål skjøl... Fordi det er laglederen som bestemmer hvordan laget skal spille. Liverpool spiller en utrolig kjedelig og defensiv fotball, og når resultatene uteblir så må laglederen ta på seg "skylda" for at det går dårlig. Fotball fungerer slik: Når laget gjør det bra, så gir laglederen spillerne æren for resultatene. Når det går dårlig, må han/hun ta på seg skylden. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Folk på datasiden driter i Fotball jeg er et eksempel Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 QUOTE (tbend @ 25/04/2004 : 14:40) Folk på datasiden driter i Fotball jeg er et eksempel Flott jeg ikke er alene, bryr meg faktisk mer om svømming Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Flott jeg ikke er alene, bryr meg faktisk mer om svømming Tror ærlig talt at flere drit i svømming enn fotball. Liverpool er best. All tvil er borte. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Nå skal dere liverpool fan trampe veldig varsomt.. var bare flaks at liverpool vant.. hadde de ikke fått den straffen hadde de ikke vunnet!!!! RED DEVILS 4 EVER Godt sagt... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Nå skal dere liverpool fan trampe veldig varsomt.. var bare flaks at liverpool vant.. hadde de ikke fått den straffen hadde de ikke vunnet!!!! RED DEVILS 4 EVER Godt sagt... Tja... de overbeviste jo ikke akkurat mot Blackburn heller da.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Og jeg har drukknet mine sorger etter det, er nesten fyllesjuk ennå Edit: De slapper av fram mot FA-cupen, er jo ennå ca.12-15 poeng ned til 4 plassen . Litt surt 2 kamper igjen og 4 poeng opp til chelski men vi møter jo chelski så det er vel mulig fremdeles og ta en 2. plass i serien. Ser heller frem mot neste sesong, Rio kommer tilbake og forhåpentligvis litt mindre skader i starten av sesongen enn det det var i år. Det blir gull til året... Endret 3. mai 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå