Bones Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har nedenstående konfiguransjon, og har ikke prøvd å overklokke denne pc'en før nå. Syntes hastighet etc. er ok! 3Dmark 5571 i default setting. For morro skyld prøver jeg å bruke blyant for å tette kontaktene i L1 området. Jeg har prøvd flere ganger men Multiplikatorinstillingen i BIOS er grået ut. Er det noen som har samme erfaring? Er det noen som har brukt noe annet enn blyant? Håper noen har et bra tips. Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 bruk sølv lakk sånn man bruker for og reparere varme trådene i bakruta på biler for det på clas ohlson enhver overklokker med respekt for seg selv og sin prosssesor har det. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: Jeg har prøvd flere ganger men Multiplikatorinstillingen i BIOS er grået ut. På min gamle P2 333MHz måtte jeg stille på ett eller annet til manuell for å kunne stille på multiplikator og fsb (men multiplikator var jo låst likevel da...). Feltene var "gråe" og jeg kom ikke inn på de uten at jeg stillte til manuell. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 har samme hk selv.. og jeg tror ikke du kan mulitplayer-klokke på det.. fikk ikke jeg til i alle fall.. prøvde å oppdatere bios, men det gikk ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå