eiriksen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Skal ha meg en LCD-skjerm etter konfirmasjonen, og vurderer denne. Jeg lurer da på hvor mye etterslep det var å finne på denne, og i hvilke spill vil det være tydeligst. Spiller ikke så mye, men de gangene jeg spiller vil jeg ha kvalitet på det. Hvordan vil f.eks UT2k4 gå på den? Et spørsmål til. Har en gammel Hansol 17" CRT som jeg bruker nå. I f.eks GTA3 så blir bilde dratt nær de går litt fort, og det går jeg utifra er ghosting. Får CRT-skjermer ghosting når de blir eldre og slitt, blir i dårligere stand? Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Vel, er du kresen så gå for Iiyama E431S eizoen er som du ser ikke helt 100% i spill Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har denne skjermen og er meget fornøyd. Det eneste negative å si om den er at den ghoster litt. Hvis du er veldig kresen er kanksje denne skjermen ikke for deg, men jeg har ihvertfall ingen problemer. Jeg spiller ofte Unreal 2 XMP, og det er jo ganske likt UT4k. I starten merket jeg litt ghosting, spesielt kanskje i innendørsmiljøer, men nå legger jeg ikke merke til det i det hele tatt. Du merker det selfølgelig hvis du ser etter det, men det påvirker på ingen måte spillopplevelsen min. Er du derimot veldig ekstrem/hardcore/kresen burde du kanksje vurdere noe annet. Ellers vil jeg si at det er en tipp topp skjerm med gjennomført kvalitet hele veien! Det første jeg la merke til når jeg startet den nye maskinen var hvor fin og klar BIOS teksten var, men det var kanskje mest fordi jeg hadde en 17" Compaq før. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Takker for svare begge to. Går nok for denne. Er egentlig ikke så kresen som jeg kanskje utdypet i innlegget mitt, klarer meg med itt ghosting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå