kåre klut Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Heisan! Prøvde å søke....fant ikke no` Når jeg går inn i eksplorer for å se alle programmapper og stasjoner etc så vises kun min C:\ HD og ikke D:\ HD (?) Pluss at mine "removable HD" som SD/MMC, Memory Stick også er borte? Dette gjelder kun min konto (Win-XP home) ikke kona`s. Har prøvd meg på deling av filer for å legge ut på msnuser.com. Er usikker på om det skjedde etter dette Har dere noen idèer så blir jeg glad Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 start - run - skriv inn "diskmgmt.msc" (uten ") og trykk enter. Finner du diskene der? Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 ob1..det var da raskt ? Joda..de er der. De er som sagt på kona`s kto i XP....bare ikke min Jeg har sikker trykket på noe som har endret dette (lider av trykkemani) i all uvitenhet. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Joda..de er der De er altså der i disk manager på din konto også? I såfall kan du angi stasjonsbokstaver til de ved å høyreklikke på de. problem solved????? Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Hei igjen! Dessverre så funket det ikke...veit ikke hvorfor, men jeg får se litt nærmere på det i kveld Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 vet ikke om det funker men mulig. har du prøvd å se litt på Partition Magic? dette er et partisjonerings program. se om du finner partisjonen i dette programmet. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Heisan! Skal se i kveld nå jeg kommer hjem fra jobben og alle har sovnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå