Gå til innhold

Hva syns dere om sia mi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er den i siggen så er designet fint, men den bugger bittelitt i firefox. Vedder middagen min (hjemmelaget dritgod nacho-tallerken) på at det er padding eller margin som tolkes feil av IE, og at du har fulgt dette ;)

Tilbake til designet:

Jeg har aldri vær noen fan av høye headere, og det gjelder i ditt tilfelle og. Her har du heller ingen logo eller spesiell grafikk som tar opp plassen, så fjern den! :p

Designet er rolig og pent, og jeg falt for det. Synes dog footeren så litt rar ut - sansynligvis fordi den ikke utfylles av en tilsvarende utseende header rent breddemessig

Likte ikke menyen da denne forsvinner litt, og ser fryktelig malplassert ut oppe i headeren.

Bakgrunnsgrafikken tar ALT for lang tid å laste :(

Lenke til kommentar

Fin side.

I staden for å peike ut det positive som du ikkje treng gjere noko med så tar eg dei tinga eg ikkje likte.

-"Overskrifta" www.guivarch.net- Likte ikkje heilt skrifta du brukte på den, virka litt kornete.

-"Webmaster og Webdesigner, Vegard Bøe Melsom [email protected]" syns eg hadde for stor skriftstørrelse, det er liksom det første som slår imot meg.

Lenke til kommentar

Eneste jeg vil si nå er:

Uholdbart stort bakgrunnsbilde. Jeg kunne rukket å skrevet en veldig dårlig omtale av siden og postet den her før jeg faktisk hadde fått sett siden med bakgrunnsbildet.

Sitter for helgen på isdn oppkobling, og du må regne med at ganske mange av de som ser siden også gjør det.

Hadde det ikke vært for at jeg leste gjennom tråden og så noen kommentere bildet allerede ville jeg aldri ventet den evigheten det tok for å laste det ned. Skal nok komme med en normal omtale av siden når dette problemet er fikset.

Lenke til kommentar

- fjern .tk popupen.

- litt rar plassering av menyen, liksom midt i headeren

- hvorfor dobbelt så stor font i footer som på det vanlige innholdet?

- på noen av sidene synes jeg det virker unødvendig med så mange bokser nedover, da noen er helt tomme..

- likte overskriften og fargen på innholdsteksten, men linkfargen ble litt kraftig

ellers ikke noe mer på hjertet nå.

Lenke til kommentar

• Rar plassering av menyen. Hva gjør den der?
  • Syns "sende mail-boksen" ble litt dominerende. Og hva gjør teksten plutselig på høyre side?
  • Litt for mye vingling når det gjelder tekststørrelse. Likte den som det er brukt mest av, og da ødelegger den i "sende mail-boksen" og footeren litt.
  • Anbefalte linker: sandefjordfotball.no :thumbdown:
  • Noen små skriveleifer her og der...
  • Litt gromsete den teksten i headeren.
  • Litt overdådig footer. Hvorfor tittel, tittel, fullt navn, full e-postadresse? Gjør den litt mindre synlig.
  • Tenk på stakkars meg, med flere, som ikke har bredbånd. Bakgrunnsbildet tok sin tid.
  • Penere overgang fra side til IE-bakgrunnen (?), altså den lysegrå som er der nå.

Morsomt at noen prøver litt andre oppsett enn standard, og samtidig prøver litt forskjellige farger og slik i tillegg. Grovarbeidet er ferdig, frem med knikkekluten og gjør den skinnende :thumbup:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

ja, oki, det kan jeg godt prøve på.

Men hvis jeg forstår det riktig så er det mest viktige som må først gjøres, er å ha et mindre bg-bilde?

men jeg skal selvfølgelig prøve å rette på de andre tingene dere har satt opp også....

takk for tipsa! :D

Lenke til kommentar

Oppdaga også at når man trykker på en ekstern link, står det fortsatt www.guivarch.net eller hva det var øverst. Bruker du frame utapå alt? I tilfelle bør du legge til at man skal "bryte ut" av framen på eksterne linker.

Syns også at du kanskje bør ha en liten ramme rundt alt, sida er liksom ikke helt fullført sånn som den er nå, syns jeg.

*back to curling :D *

Edit: Huff da, vi tapte 9-3 :no:

Endret av NMI on XTC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...