Piggsvinet Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hvem av disse to kortene er best til spilling og alt. Er det noen som har noen mer spesifikasjoner enn det står på siden om disse to kortene. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14273 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15443 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det er ikke så stor forskjell på sapphire og asus. det største forskjellen er vell prisen og bundle Du merker egentlig ikke stor forskjell på ytelse. Shade Lenke til kommentar
TDK Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 For å si det sånn: de er vel like dårlige til spill begge to.... Skal du bruke et kort til spill bør du vel gå opp en klasse (9600)... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 det kortet der er ikke å anbefale til spill i hele tatt. kjøp heller et demobrukt ti4xxx eller 9600, Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hvor mye skal du bruke, det er vel det vi trenger å hvite hvis vi skal kunne hjelpe deg. Og de kortene du linket til holder ikke mål til spilling i hele tatt, kanskje minesveiper Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) som så mange andre ganger, kjøp et PowerColor 9800PRO til 2049kr på komplett.no Ellers så ville jeg vurdert et 9600 eller noe sånt. men skal du absolutt ha et av de der, så kjøp asus sitt. Endret 25. april 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 som så mange andre ganger, kjøp et PowerColor 9800PRO til 2049kr på komplett.no Ja, men går du for Powercolor må du regne med å kjøpe ny kjøler Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ja, men går du for Powercolor må du regne med å kjøpe ny kjøler Du har kansje ikke fått med deg at powercolor har nye fungerende vifter på de 9800pro som selges nå... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 som så mange andre ganger, kjøp et PowerColor 9800PRO til 2049kr på komplett.no Ja, men går du for Powercolor må du regne med å kjøpe ny kjøler henger litt etter kanskje? Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Du har kansje ikke fått med deg at powercolor har nye fungerende vifter på de 9800pro som selges nå... Jo, selvfølgelig har jeg det. Har akkuratt det kortet selv og er kjempefornøyd Det jeg mente var at kjøleren på dette kortet ikke kjøler så veldig bra. Så hvis du skal overklokke eller flashe det til XT er det lurt å kjøpe ny. Har selv flasha kortet mitt til XT, og det blir forferdelig varmt. Så varmt at pc'en slår seg av etter ca 10 minutters gaming. Så jeg har tenkt å kjøpe ny kjøler. Eventuelt denne Men for all del du trenger jo ikke å klokke eller flashe kortet, Men HVIS du gjør det er det lurt å kjøpe deg ny kjøler. Takk for oppmersomheten Endret 26. april 2004 av _Jack_ Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Du har kansje ikke fått med deg at powercolor har nye fungerende vifter på de 9800pro som selges nå... Jo, selvfølgelig har jeg det. Har akkuratt det kortet selv og er kjempefornøyd Det jeg mente var at kjøleren på dette kortet ikke kjøler så veldig bra. Så hvis du skal overklokke eller flashe det til XT er det lurt å kjøpe ny. Har selv flasha kortet mitt til XT, og det blir forferdelig varmt. Så varmt at pc'en slår seg av etter ca 10 minutters gaming. Så jeg har tenkt å kjøpe ny kjøler. Eventuelt denne Men for all del du trenger jo ikke å klokke eller flashe kortet, Men HVIS du gjør det er det lurt å kjøpe deg ny kjøler. Takk for oppmersomheten Jeg har flasha mitt kort (smme som ditt) til xt, har ikke ny kjøler. Jeg har ikke problemet ditt Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Jo, selvfølgelig har jeg det. Har akkuratt det kortet selv og er kjempefornøyd Det jeg mente var at kjøleren på dette kortet ikke kjøler så veldig bra. Så hvis du skal overklokke eller flashe det til XT er det lurt å kjøpe ny. Har selv flasha kortet mitt til XT, og det blir forferdelig varmt. Så varmt at pc'en slår seg av etter ca 10 minutters gaming. Så jeg har tenkt å kjøpe ny kjøler. Eventuelt denne Men for all del du trenger jo ikke å klokke eller flashe kortet, Men HVIS du gjør det er det lurt å kjøpe deg ny kjøler. Takk for oppmersomheten Men kjøleren til Powercolor er helt lik som alle andre 9800pro kort... (bortsett fra ultimate edition såklart..) Jeg synes du bør gå for Sapphire.... Jeg har et 9800xt fra dem og er fornøyd.... Bare et lite gledesutbrudd: JAAAA jeg fikk over 7000poeng i 3dmakr03! 7156poeng! yess!! Endret 26. april 2004 av TDK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå