PixelImp Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Når jeg starter opp i firmware oppd. modus så blir ikke telefonen lest skikkelig av pc'n. Kommer bare opp "USB Device"... Men når jeg starter den opp vanlig, så blir den lest fint og Suite programvaren funker fint. Noen som vet hvorfor ? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 24. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ladet batteriet helt opp? Skrudd av telefonen og holdt inne joysticken når du skrur den på? Og koblet den til PCen? (det regner jeg med at du har gjort ) Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Driveren til SX1 i software mode ligger i den samme mappa som du kjører FW oppgraderingsprogrammet fra (FW oppgraderingen legger driveren der). Når du har lagt inn driveren fungerer FW oppgraderingen Lenke til kommentar
bengtr Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Pc-en trenger driveren for å kjenne igjen tlf i firmware modus. Driveren fulgte med når du lastet ned firmwaren. Så hvis du går inn i enhetsbehandlig på pc-en din å finner den USB devicen som den kommer opp som dær og legger inn driveren så funker det. Hadde akkurat samme problemet selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå