njøs Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hmmmm, har den siste tiden vært veldig betenkt. Har en Targa pc med 1,8 ghz, 512 mb ram, og et skjermkort som heter gforce2 mx400 (64mb). Har vurdert å kjøpe meg et radeon9800pro for ca. 2000 kr. Har også hat planer om å jobbe i sommer for så å kjøpe en he***** pc i høst en gang. Spørsmålet er: Kan jeg holde ut med mitt dritt skjermkort i 3-4 måneder? Lønner det seg i det lange løp å kjøpe en ny pc isteden for bare skjermkort? Er det verdt å blakke seg for en ny pc? Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Du kan jo heller si det slik: Jeg kjøper meg et nytt skjermkort nå, så slipper jeg å kjøpe enda et når jeg kjøper meg en ny pc Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hmmmm, har den siste tiden vært veldig betenkt. Har en Targa pc med 1,8 ghz, 512 mb ram, og et skjermkort som heter gforce2 mx400 (64mb). Har vurdert å kjøpe meg et radeon9800pro for ca. 2000 kr. Har også hat planer om å jobbe i sommer for så å kjøpe en he***** pc i høst en gang. Spørsmålet er: Kan jeg holde ut med mitt dritt skjermkort i 3-4 måneder? Lønner det seg i det lange løp å kjøpe en ny pc isteden for bare skjermkort? Er det verdt å blakke seg for en ny pc? Hvilken cpu er det du har?Celeron,Pentium eller AMD.Min mening er at du venter med å bygge deg helt ny pc.Socket 939(AMD64) og PCI express kommer jo snart.Så jeg ville ha valgt å vente til det kommer.Og et Radeon 9800 pro skal holde i over 3-4mnd spørs hvilken spill du spiller og om du er en person som må ha høy oppløsning,detaljgrad å slik eyecandy(AA,AF,FSAA osv). Lykke til Lenke til kommentar
Purify Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hmmmm, har den siste tiden vært veldig betenkt. Har en Targa pc med 1,8 ghz, 512 mb ram, og et skjermkort som heter gforce2 mx400 (64mb). Har vurdert å kjøpe meg et radeon9800pro for ca. 2000 kr. Har også hat planer om å jobbe i sommer for så å kjøpe en he***** pc i høst en gang. Spørsmålet er: Kan jeg holde ut med mitt dritt skjermkort i 3-4 måneder? Lønner det seg i det lange løp å kjøpe en ny pc isteden for bare skjermkort? Er det verdt å blakke seg for en ny pc? Hvilken cpu er det du har?Celeron,Pentium eller AMD.Min mening er at du venter med å bygge deg helt ny pc.Socket 939(AMD64) og PCI express kommer jo snart.Så jeg ville ha valgt å vente til det kommer.Og et Radeon 9800 pro skal holde i over 3-4mnd spørs hvilken spill du spiller og om du er en person som må ha høy oppløsning,detaljgrad å slik eyecandy(AA,AF,FSAA osv). Lykke til Ikke kjøp 9800pro nå, vent heller i 3-4 måneder så kjøper du deg et pci-expresskort.. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå