Steinar h Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 "Et bilspill hvor du kan bryne dæ på klassiske racerbila, rallybila, trailera, landrovera, gamle amerikanera og veteranbila? Et bilspill med filmmanus under panseret? Et bilspill hvor øran kose sæ like mye som øyan? Nu var du smart. Nu var du fryktelig smart," sa den gamle motorcross-legenden. Men vi tullet ikke. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Dærsken, dette må jeg ha........ Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Håper det er like bra på PC. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Nu var du smart. Nu var du fryktelig smart. Ahahaa, ler like mye hver gang jeg ser den, likte den detaljen der. Jeg har lyst til å prøve det spillet, men jeg vet ikke om jeg bør ta sjansen på å kjøpe det med en gang. Er storfornøyd med PGR2, og det blir jo bare teit å kjøpe et til, selv om det skulle være aldri så annerledes bra. Er det noe sted en kan få tak i en demo? Noe blad eller noe sånt? Lenke til kommentar
Steinar h Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Tja, du får lete i bladhyllene på narvesen, kanskje det følger med en demo på forsiden av noen av Xbox-magasinene. Eller spørre om å teste spillet et par runder i butikken før du kjøper det. Ellers er det vel ikke dumt å eie to kjempesupre bilspill i stedet for bare ett? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ellers er det vel ikke dumt å eie to kjempesupre bilspill i stedet for bare ett? Tjo, kanskje. Har hatt det sånn før, at når jeg har to jevngode spill i samme sjanger så forsvinner interessen for BEGGE før jeg er ferdig med noen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg