Gå til innhold

Virus?

Anbefalte innlegg

Jeg har ansvaret for noen pc`er på en "skole".

Men nå en dag såg jeg at det var noe merkelig med den ene maskinen. Maskinen bare rebooter når en avslutter windows XP. Jeg har gått igjennom maskinen og funnet en fil som heter "CrackerBox" og ikonet er et gult lyn. Filen har kommet den siste uken. Jeg får ikke slettet denne, får beskjed at filen er i bruk. Og jeg har kjørt Oppdatert virusprog. uten resultat. Noen som har har hatt samme problemet eller har kjennskap til denne filen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

morsom sak ikke sant

den gir opphavsmannen tilgang til maskinen fra hvor som helst hvis den er koblet til nettet.

vet ikke hvilket os du har, Men i win98: ctrl+alt+ delete burde framskaffe et nytt vindu hvor du kan se hvilke prog som kjøres. Der finner du også denne fine lille d****en(husker ikke fil navnet i farten., avslutt den så kan du slette hele programmet.

Lenke til kommentar

jeg har slettet programmet, men maskinen bare rebooter når jeg trykker på avslutt. Jeg har prøvd å instalere xp på nytt, fikk beskjed at det var en fil som ikke kunne erstattes. Så jeg har problemet fortsatt. Må vel formatere..

[ Denne Melding var redigert av: janken på 2002-04-04 19:31 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...