kaiern Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Når jeg skulle instalere PS i dag så fikk jeg em error hvhordet sto Component transfer error Component: Planetside File group: Planetside files File: D:\data2.cab error: datafeil (sirkulerende overflødighetskontroll, CRC) Noen som hvet hva som er galt, og hvordan jeg kan fikse det?? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Ingen som vet eller?? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Sjekka CD'n for riper oe. merker? Jeg hadde en slik error når jeg innstalerte for litt siden og. Sjekka undersiden av CD'n og der var det noen fettmerker, pussa dem bort, og det gikk glatt inn. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Jeg vaska CD'en i stad, det hjalp ikke stort Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det høres ut som cd'en er ødelagt .. Original? Har hatt en del sånne problemer når jeg har brennt ut diverse ting. Du kan prøve å kopiere hele CD'en inn på HD, eventuelt prøve å lage et Image med ditt brenne program. Hvis det er orginalspill kan du jo prøve å ta den med dit du kjøpte den og forklare problemet, kan jo hende at de er snille, i hvertfall hvis det ikke er noen riper under. nAz-guL Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 CD'en er orginal ja. Skal prøve noen av forslagene dine jeg, så ser jeg hva som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå