tor_erik Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Hei! Vet ikke om denne er feilpostet, men det virket ok å poste den her... Jeg har en hjemmeside på www.home.no, og skal legge opp et bilde. Åssen skal jeg gjøre det? På forhånd takk! Til eventuell moderator: Om du flytter posten, vennligst PM meg så jeg vet hvor den er... Endret 24. april 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Skaff en FTP-klien. SmartFTP (.com) funker bra og er gratis. Logg på med brukernavn og passord til ftp.home.no Last opp bilde i den mappen du ønsker. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Logg på med brukernavn og passord til ftp.home.noLast opp bilde i den mappen du ønsker. Når jeg skriver ftp.home.no, funker det ikke. Får 404 Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det skal stå skrevet på support/hjelp siden til home.no hva du skal koble det til da! Så om du hadde lest litt hadde du antakeligvis funnet det du lette etter! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Det skal stå skrevet på support/hjelp siden til home.no hva du skal koble det til da! Så om du hadde lest litt hadde du antakeligvis funnet det du lette etter! ...Som jeg faktisk allerede har lest... Men takk Loomy, skjønte det nå! Endret 24. april 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå