Xagits Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nå sitter jeg her og jobber med datamaskinen til min onkel. Har brukt en del tid på å fjerne noe visuelt virus som forstyrrer utsikten i skrivebordet, fjernet masse virus, spyware og ormer. Og nå gjenstår det kun en ting igjen som har plaget min onkel i lang tid. (Eller to så) - Det dukker opp påloggingsdialog når man slår på windows (98). Jeg har selv funnet svar på denne her hos www.windows.no, men jeg lurer på om det er helt sikker på at det ikke vil skje feil? Sitat: "Så kan du endre Primær nettverkspålogging til Windows-pålogging, og restart datamaskinen. Når datamaskinen ber om passord, ikke skrive noe (la stå blank), og trykk OK." - Vil det si at påloggingsdialogen vil bli borte når man har gjort dette? - Det er ikke mulig å få internett-tilkoblingen til å huske passord og det er ikke mulig å hake på "husk passord" i det hele tatt. Så hva gjør jeg? Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 joda du endrer til Windows pålogging ja. så skriver du ikke noe pass. så skal probleme ditt være løst. Lykke til. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 oi...dette var LENGE siden! mtp på innlogging i windows 98 så brukte jeg en tweakui som lå på cd-platen til win98 (kan sikkert også lastes ned ifra microsoft.com) som hadde mulighet for auto-login med brukernavn og passord. Ang å få internett-tilkobling til å hsuke passord så vet jeg ærlig talt ikke, men jeg ville prøvd å opprette en ny en og se om man har mulighet til det da. Hva slags tilkobling er det snakk om? Lenke til kommentar
Xagits Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Ang å få internett-tilkobling til å hsuke passord så vet jeg ærlig talt ikke, men jeg ville prøvd å opprette en ny en og se om man har mulighet til det da. Hva slags tilkobling er det snakk om? Har satt opp ny par ganger uten å lykkes, men det er en ISDN tilkobling. Der de bor, så er telefontilkobling det eneste muligheten. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Det har jeg ikke et godt svar på, men har du søkt på support sidene til Microsoft? Technet? Knowledgebases? edit: Jeg ser på en newsgroup på Microsoft at det er en som kanskje har det samme problemet som deg? du kan følge med der om det er noen som svarer. LINK Postet under topic: "dial-up connection". Endret 24. april 2004 av ob1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå