Dozer_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Skal ha meg ny (brukt) forsterker eller reciever til noen høytalere jeg har stående og lurte på om noen har tips til hvilken jeg bør kjøpe. Jeg tenke mest på å kjøpe brukt, da høytalerene ikke er allverdens, men den bør være av så god kvalitet at jeg seinere kan skaffe meg nye høytalere og bruke de på denne forsterkeren. Noen som har tips til hva jeg bør kjøpe, og hva jeg bør styre unna, og hvor jeg kan kjøpe (evt. eksempler). Den bør være en grei allround forsterker (dvs. ikke bare pip-pip og dunk-dunk). Har ikke tenkt å bruke mer enn 1000, helst et stykke under. mvh. Dozer Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har en reciver her til salgs, men den skal jeg ha rundt 6000 for.. Marantz SR-7200 6 * 105watt Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg har sett NAD C320BEE gå for 1500,- på ulike bruktmarked. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 kjekt med svar:) men jeg tenkte egentlig på noe litt billiger, helst en del under 1000,- Og de høytalerne jeg har er bare på 25watt... men selføgelig, litt mer futt enn det trenger jeg nok senere... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Cambridge A300 skulle man klare og få veldig billig brukt. Koster jo 1500kr ny på hifiklubben og er en knall forsterker. 2x35w. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har sett NAD C320BEE gå for 1500,- på ulike bruktmarked. Det er en FET forsterker! Driver det meste av mellomstore høytalere uten problemer. Fin og klar lyd. Har en sånn stående her i hylla selv Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har sett NAD C320BEE gå for 1500,- på ulike bruktmarked. Det er en FET forsterker! Driver det meste av mellomstore høytalere uten problemer. Fin og klar lyd. Har en sånn stående her i hylla selv Har den jeg også. Bruker den i anlegget jeg har på soverommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå