PC Gamer Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har en Samsung E-700, og jeg lurer på om det er mulig å bruke en datakabel til å overføre bilder tatt fra mobiltelefonen og sende de til PC'en, og omvendt. Er det også mulig å legge over MIDI toner til mobilen? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Du kan legge over ringetoner ja, men jeg husker ikke helt hvilket format de skal være i. Tror det er MMF, alle ringetonene jeg har lastet ned til dataen min ( men ike over til mobilen enda siden jeg ikke har kabel) er ihvertfall MMF.. Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Men kan man overføre bilder? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Men kan man overføre bilder? Jeg har ikke prøvd men er ganske sikkert på at du får overført bildene du har tatt med mobilen med en datakabel og det riktige programmet... Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jo det er ganske lett....har kjøp meg Com port så overfører jeg bilder og sånt... men hva med å ringetoner og bilder på mobilen??... ( fra pc'en til mobilen..).. Hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå