hubba Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 På ein del av mp3'ane eg lastar ned m Kazaa, er d litt av songane i starten, men så er det berre støy. Er dette ein kopi-bekyttelse? Går det an å gjera noko m d? På førehand takk! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Sikkert RIAA som er på farten igjen. Ikke last ned, kjøp musikken så slipper du det problemet. I tillegg bør du lese rettningslinjer på forumet. Moderatorer er ikke så happy for kazaa o.s.v. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Mange som ødelegger sanger på Kazaa fordi de har enorme fritidsproblemer, akkurat som de som lager virus. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Bruk et annet nedlastning program Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Anbefaler http://dcplusplus.sourceforge.net/ på det sterkaste. Få vekk KAzaa Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Anbefaler http://dcplusplus.sourceforge.net/ på det sterkaste. Få vekk KAzaa Støtter den... Kazaa er ut! Forresten overrasket over at denne posten fortsatt er åpen Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 hva med å bruke Warez.com p2p client? isteden for kazaa Lenke til kommentar
MRN Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Anbefaler http://dcplusplus.sourceforge.net/ på det sterkaste. Kan du få nevne en OpenSource-P2P-klient, så kan vel jeg også... http://emule.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Forresten overrasket over at denne posten fortsatt er åpen Jeg også... Forresten, den lyden som kommer på de mp3'ene, høres akkurat ut som bandet gorgoroth. Tror de har blitt sponsa av RIAA for å lage det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Forresten overrasket over at denne posten fortsatt er åpen Jeg også... Forresten, den lyden som kommer på de mp3'ene, høres akkurat ut som bandet gorgoroth. Tror de har blitt sponsa av RIAA for å lage det Tror nok at det er RIAA som står bak, og selv om jeg ikke er for at de gjør sånt, så er det jo ganske lurt... Men de burde jo forventet noe sånt, de litt eldre husker jo at når CD'er først kom ut lovet de at cd'er kom til å koste like lite som LP'er etter noen år.. venter fortsatt jeg.. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Men de burde jo forventet noe sånt, de litt eldre husker jo at når CD'er først kom ut lovet de at cd'er kom til å koste like lite som LP'er etter noen år.. venter fortsatt jeg.. De første CD'ene jeg kjøpte i 1985 kosta faktisk 179,- og 169,-. Nå - snart 20 år senere så har jeg ikke kjøpt en CD til over 149,- på lenge, så prisstigningen tatt i betraktning så har jo CD faktisk blitt veldig mye billigere. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Men de burde jo forventet noe sånt, de litt eldre husker jo at når CD'er først kom ut lovet de at cd'er kom til å koste like lite som LP'er etter noen år.. venter fortsatt jeg.. hmm.. Like lite som LP? En lp nå koster over 200 penger for et album og nesten 90 kr for en singel men kanskje det var billig back in da old skool dayz-- Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Forresten, den lyden som kommer på de mp3'ene, høres akkurat ut som bandet gorgoroth. Tror de har blitt sponsa av RIAA for å lage det Var ikke morsomt... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Egentlig syns jeg ikke det gjør noe at kazaa består. Det virker jo som om RIAA tror at det er den størrste "fil-delings-distrubisjons-opplegget", noe som er en fordel ved at de derfor ikke blander seg inn i DC++, mIRC, bittorent og annet. Eller hür ? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Forresten, den lyden som kommer på de mp3'ene, høres akkurat ut som bandet gorgoroth. Tror de har blitt sponsa av RIAA for å lage det Var ikke morsomt... Sa jeg noe feil? Synes det var litt morsomt jeg da... En kar i klassen spilte noe Gorgoroth for noen måneder siden... Da tenkte jeg med en gang på de "ødelagte" filene. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Forresten, den lyden som kommer på de mp3'ene, høres akkurat ut som bandet gorgoroth. Tror de har blitt sponsa av RIAA for å lage det Var ikke morsomt... Sa jeg noe feil? Synes det var litt morsomt jeg da... En kar i klassen spilte noe Gorgoroth for noen måneder siden... Da tenkte jeg med en gang på de "ødelagte" filene. Det var morsomt. Jeg er enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg