Gå til innhold

mp3 frå Kazaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten overrasket over at denne posten fortsatt er åpen  :roll:

Jeg også...

Forresten, den lyden som kommer på de mp3'ene, høres akkurat ut som bandet gorgoroth. Tror de har blitt sponsa av RIAA for å lage det :lol:;)

:D:yes:

Tror nok at det er RIAA som står bak, og selv om jeg ikke er for at de gjør sånt, så er det jo ganske lurt... Men de burde jo forventet noe sånt, de litt eldre husker jo at når CD'er først kom ut lovet de at cd'er kom til å koste like lite som LP'er etter noen år.. venter fortsatt jeg..

Lenke til kommentar
Men de burde jo forventet noe sånt, de litt eldre husker jo at når CD'er først kom ut lovet de at cd'er kom til å koste like lite som LP'er etter noen år.. venter fortsatt jeg..

De første CD'ene jeg kjøpte i 1985 kosta faktisk 179,- og 169,-.

Nå - snart 20 år senere så har jeg ikke kjøpt en CD til over 149,- på lenge, så prisstigningen tatt i betraktning så har jo CD faktisk blitt veldig mye billigere.

Lenke til kommentar
Men de burde jo forventet noe sånt, de litt eldre husker jo at når CD'er først kom ut lovet de at cd'er kom til å koste like lite som LP'er etter noen år.. venter fortsatt jeg..

hmm.. Like lite som LP? En lp nå koster over 200 penger for et album og nesten 90 kr for en singel :dontgetit:

men kanskje det var billig back in da old skool dayz--

Lenke til kommentar

Egentlig syns jeg ikke det gjør noe at kazaa består.

Det virker jo som om RIAA tror at det er den størrste "fil-delings-distrubisjons-opplegget", noe som er en fordel ved at de derfor ikke blander seg inn i DC++, mIRC, bittorent og annet.

Eller hür ? :)

Lenke til kommentar
Forresten, den lyden som kommer på de mp3'ene, høres akkurat ut som bandet gorgoroth. Tror de har blitt sponsa av RIAA for å lage det  :lol:  ;)

Var ikke morsomt... :angry:

Sa jeg noe feil? Synes det var litt morsomt jeg da... En kar i klassen spilte noe Gorgoroth for noen måneder siden... Da tenkte jeg med en gang på de "ødelagte" filene.

Lenke til kommentar
Forresten, den lyden som kommer på de mp3'ene, høres akkurat ut som bandet gorgoroth. Tror de har blitt sponsa av RIAA for å lage det  :lol:  ;)

Var ikke morsomt... :angry:

Sa jeg noe feil? Synes det var litt morsomt jeg da... En kar i klassen spilte noe Gorgoroth for noen måneder siden... Da tenkte jeg med en gang på de "ødelagte" filene.

Det var morsomt. Jeg er enig. :D:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...