ASW Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg har et gammelt geforce2 mx 3d blaster og etter at jeg opgraderte driverne virket ikke programmet som følte med. Jeg kan ikke stille på gammma og kontrast og trenger råd Noen som har forslag til programvare eller annen hjelp Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 hvilke program? Hadde ett slikt kort selv.. kjøpt julen 2000.. fulgte ikke med noen program.. Ta å undersøk avanserte egenskaper i driveren.. der kan du nokk stille det du ønsker.. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Går ikke an å stille på noe som helst lenger programet heter Blaster control 4 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 da må du vel strengt tatt bare finne en gamlere driver.. i 2x.xx serien Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Går ikke an å stille på noe som helst lenger programet heter Blaster control 4 Blaster Control fungerer kun sammen med Creative's egne drivere. Tror ikke de gir ut slike lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå