jering Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har en skriver med USB 2.0 tilkobling, en trådløs router og en laptop med trådløs kort. Vil skrive ut uten å måtte koble skriveren fysisk til PC`en. Tenkte da på en JetDirect sak for å koble på skriveren, så jeg kan legge en vanlig TP-kabel fra skriveren til routeren. Vil dette fungere? Hvor kan jeg kjøpe en JetDirect til skriveren? Pris? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Vil dette fungere? Hvor kan jeg kjøpe en JetDirect til skriveren? Pris? HP sin Jetdirect er fryktelig dyr, det finnes mye rimeligere printservere f.eks har jeg satt opp flere fra Cnet til rundt 1000,- du får også slike med WLAN. Du finner de på Komplett men siden deres er nede for øyeblikket. Lenke til kommentar
jering Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Ok. Har en TP lagt opp fra der skriveren skal stå og til routeren, så WLAN trengs ikke siden det går om routeren. 1 000 kr var uten WLAN? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ok. Har en TP lagt opp fra der skriveren skal stå og til routeren, så WLAN trengs ikke siden det går om routeren. 1 000 kr var uten WLAN? Ja, for en Cnet med USB-utgang Lenke til kommentar
jering Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Denne du mente? Ser bra ut den...får de vel ikke billigere? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Denne du mente? Ser bra ut den...får de vel ikke billigere? Ja, det finnes endel brukt slikt men det er jo paralellportutgaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå