Gå til innhold

helvetes telenor adsl-program-shit!!

MaxCPU

Anbefalte innlegg

har akkurat formatert disken her og lagt inn winxp no på nytt... nå var det tid for progz inst. matet inn cd'r og installerte i vei. plutselig kom det noe telenor adsl greier som begynte å installere seg... klikket avbryt men da hadde den allerede kommet på ca 23%... skaden var faktum! når står det Internet provided på telenor.... i ie og de hadde også fått dyttet inn masse annet dritt i windows som jeg ikke er interessert i! telenor cd'ene er jo totalt bortkastet for de som ikke har null peil på data siden de fleste da legger inn instillingene manuelt...

er det noe oppskrift for å fjerne all dritten igjen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1023

haha! sann går det når du handler produkter og tjenester hos tele-hor. :eek:) ett ord: nextgentel

men det er vel litt sent da, da du sikkert allerede har betalt fett for installeringen. jaja...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 17:51, hstokset skrev:

haha! sann går det når du handler produkter og tjenester hos tele-hor.
:eek:
) ett ord: nextgentel

men det er vel litt sent da, da du sikkert allerede har betalt fett for installeringen. jaja...

hmm...ja, det er noe dritt! må begynne å lese bedre på cd'ene... Kan ikke få nextgentel! Kunne velge mellom telenor og bluecom. bluecom er jo da et klart førstevalg men betalte jo bare 99kr for gds pakke og inkl. en måneds gratis smurfing så da gjorde jeg heller det...!! men begynner ikke dette å bli litt off topic??

Lenke til kommentar

Avinstaller Telenor sin løsning og bruk noe annet! Telenor bruker tross alt kjent teknologi, nærmere bestemt PPP over Ethernet Protocol. Jeg bruker RASPPPOE som fungerer helt utmerket! Med denne blir oppkoblingen som en vanlig ekstern oppkobling uten noe unødvendig dill-dall. Litt raskere er den også. Selv kommer jeg opp i 600Kb/s med Telenor 704/128. Husk å lese bruksanvisningen nøye! :smile:

Hilsen Geir

Lenke til kommentar

tror dere har misforstått poenget! jeg pleier aldri å installere dette telenor drittet! jeg konfigruerer tilkoblingen selv! problemet er at denne gangen leste jeg ikke godt nok på cd'n, trodde jeg hadde lagt i norton internet sec. men det viste seg å være veldig feil! men nå var det for sent! fikk stoppet installeringen på ca. 23% så er ikke full ødeleggelse men alikevel; vil ha bort dritten! sender snart en mail til telenor her...de skal f*** meg få drittet bort!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 18:18, bludern skrev:

Hva skal du med telenor eller en annen programvare i winxp?

Den har da et eget pppoe opprigningsprogram?

Og hvis du søker i registeret etter det som telenor har fyllt inn, kan du velge hva annet du vil ha der.

nok en gang; installerte ikke dette med vilje!

fant telenor shitet i regedit...fikk fjernet/endret det jeg fant... de har sikkert dyttet inn noe annet dritt også men det får jeg bare leve med... takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Jeg regner med at instalasjonen av telenor ikke kom så langt at du har noen uninstall mulighet.

En ting du kan forsøke er jo da å starte installasjonen pånytt, la den fulføre, og deretter velge uninstall (avinstaller).

(det burde jo finnes en avinstalleringsmulighet når hele pakken er installert)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 18:12, geirlade skrev:

Avinstaller Telenor sin løsning og bruk noe annet! Telenor bruker tross alt kjent teknologi, nærmere bestemt PPP over Ethernet Protocol. Jeg bruker
som fungerer helt utmerket! Med denne blir oppkoblingen som en vanlig ekstern oppkobling uten noe unødvendig dill-dall. Litt raskere er den også. Selv kommer jeg opp i 600Kb/s med Telenor 704/128. Husk å lese bruksanvisningen nøye! :smile:

Hilsen Geir

600kb/sec??

aller F###

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...