tubaper Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hei! Spørsmålet mitt er kort og godt; bør jeg bruke splitteren på ADSL selv om jeg har ren linje uten telefoni? Har den noen form for "rensefunksjon" av signalene utover det å dele telefoni og ADSL? Kan modemet ta skade av å være koblet rett i telefonuttaket uten splitter? Har nemlig hatt noen modem som har røket... Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Trenger ikke splitter når du har fullaksess. Splitteren har kun til misjon å filltrere telefonsignal og datasignal. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Enig. På min splitter går signalet direkte fra linjekontakt til modemkontakt. Det er telefonsignalet som blir filtrert. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg kjører ren linje uten splitter. Gjort i 2 år. Funker bra Og man sparer seg for en TP kabel Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg kjører ren linje uten splitter. Gjort i 2 år. Funker bra Og man sparer seg for en TP kabel For og pirke så trenger man ikke TP-kabler mellom splitter og modem, en vanlig telefonledning holder i massevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå