namnam Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har oppdatert drivere/bios/windows ( se specs. i profil ), men spesielt på internett får jeg bsod ( stop: 0x00000D1 ) etter 2-10 min. Har sjekka adressen, men den finnes ikke på nettet. Fikk tips om mulig cpu-feil - kjøpte ny (p4c 2.8 ), så nå har jeg 2 men fortsatt samme feil. Kjører feilsøk i oppstart og feil blir funnet og retta, men på vei til windows blir det oppretta ny profil, og gamle innstillinger 0-stilt. Eventloggen har en serie feilrapporter, bl.a.: 'windows kan ikke laste inn profilen og logger deg på med en midlertidig profil. Endringer i denne profilen går tapt når du logger av'. Er det mulig å rette på dette manuelt - har egentlig lite å tape nå, siden neste steg blir å formatere hvis tiltak mislykkes. Likevel, hadde vært fint om noen har løst noe lignende, fordi det er tungvindt å legge inn alt pånytt via isdn. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Er det denne feilen?: http://support.microsoft.com/?kbid=318011 Lenke til kommentar
namnam Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Har win2k pro, men skal prøve tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå