Kris_TheLord Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hei! Jeg har 3com traadlos ruter og faar ikke til aa soke paa DC++. Jeg har tatt av brannmur og kryptering med det funket ikke....hva kan jeg gjore Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Gå på Settings->General og sett Connection Settings til "Passive mode" Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Glem det. Endret 24. april 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Gå på Settings->General og sett Connection Settings til "Passive mode" Har provd dette men med ingen nytte, den bare soker uten aa finne noe. Hvis jeg kobler ut ruteren og kobler pcen direkte finner den alt. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Viste ikke at DC hadde en funksjon som heter soke Du har koblet deg til en Hub gå jeg utifra? en lovlig hub vel og merke Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 åpne en port i routeren din, lik den som du setter i DC og bruk active. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Han sier jo at han får resultater hvis han ikke går gjennom den trådløse routeren. Og det ser ut til at han ikke har norsk tastatur. Söke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå