Goophy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 har gode erfaringer med nforce2-kort fra msi, billige,kjappe og stabile alle jeg har bygget pc med ihvertfall Det har ikke jeg. Har fått erstattet mitt K7N2 Delta-ILSR 4 ganger nå. Alle gangene døde både cpu og hk, muligens brukerfeil Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Men det finnes NF7 uten Sata og onboard vga, komplett har det. Hadde ihvertfall. Får ikke sjekka Ja jeg vet det.. Men om det er kommet som V2.0 er jeg ikke sikker på.. Godt mulig det.. TaZ det er kommet i v2.0 det er faktisk lenge siden. har hatt 2 slik kort, og 3 elns NF7-S kort hehe.. gode overklokkere alle sammen. med NF7-S hadde jeg en XP2500+ på 2.52 ghz faktisk men vifta på hovedkortet bråker no ille.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 DFI LanParty NFII Ultra (Rev.B) er vel det råeste du får tak i idag (dog til en litt stiv pris). (Offtopic: Er vel den tredje tråden om beste Socket A kort på kort tid ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå