iToad Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ryktene sier at MusicStore kanskje kommer i midten av juni 2004 (macrumors.com)! Hilden - iToad Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det kan nok stemme, men jeg tror i slutten av Juni er mer naturlig siden det er en apple konferanse i San Fransisko i slutten av Juni. Så hvis han ikke klarer å nå 3Ghz målet, så kan han såfall si at ITS Europa er kommet. Lenke til kommentar
torbx Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det kan nok stemme, men jeg tror i slutten av Juni er mer naturlig siden det er en apple konferanse i San Fransisko i slutten av Juni. Så hvis han ikke klarer å nå 3Ghz målet, så kan han såfall si at ITS Europa er kommet. Gawd, jeg kommer til å bli så fattig...Men jeg driter i det dersom de ikke smeller inn flere europeiske og NORSKE artister inn der. Og norske lydbøker hadde også vært ekstremt kult. Så det så. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det kan nok stemme, men jeg tror i slutten av Juni er mer naturlig siden det er en apple konferanse i San Fransisko i slutten av Juni. Så hvis han ikke klarer å nå 3Ghz målet, så kan han såfall si at ITS Europa er kommet. Gawd, jeg kommer til å bli så fattig...Men jeg driter i det dersom de ikke smeller inn flere europeiske og NORSKE artister inn der. Og norske lydbøker hadde også vært ekstremt kult. Så det så. Tror du kan drømme om norske artister, untatt de som ikke er svært kjente i UK, US. Det vil si Røyksopp og så videre. De kommer ikke til å ha et stort utvalg av ikke engelsk/ spanske artister. Lenke til kommentar
torbx Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det kan nok stemme, men jeg tror i slutten av Juni er mer naturlig siden det er en apple konferanse i San Fransisko i slutten av Juni. Så hvis han ikke klarer å nå 3Ghz målet, så kan han såfall si at ITS Europa er kommet. Gawd, jeg kommer til å bli så fattig...Men jeg driter i det dersom de ikke smeller inn flere europeiske og NORSKE artister inn der. Og norske lydbøker hadde også vært ekstremt kult. Så det så. Tror du kan drømme om norske artister, untatt de som ikke er svært kjente i UK, US. Det vil si Røyksopp og så videre. De kommer ikke til å ha et stort utvalg av ikke engelsk/ spanske artister. Jeg bæsjer litt i de spanske... De må da klare å ha noe vg-lista topp 40 in there? I det minste? Forventer ikke masse lugubre greier, men er bare ikke klar for cowboy-musikk, låve-rock, RnB, og Rap. Verden er mer enn det, gitt. Det vet kanskje ikke amerikanerene, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå