t-bird Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Kan noen fortelle meg hva i all verden grunnen til dette er?! En kar gakker hen og kjøper seg et GF4 Ti4600 og vandrer hjem fornøydog tenker for seg selv at nå skal det bli fart i FS2002. Men hva skjer! Jo FS'en glir ikke mye bedre en om han hadde brukt et vanlig GF2 ultra kort med 64MB ram som han hadde fra før!!! Går slukøret tilbake til forretningen og slenger GF4 Ti kortet på disken og må innse at kanskje et GF4 MX 440 er tingen. Og til stor overraskelse, han for økt framraten med 50-150%!!! Dette har visst flere erfart i FS miljøet. Så tilbake til spørsmålet, hvordan i allverden kan dette være mulig? RS Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 kult at et suuuuper klokka gf2 er godt for noe da Lenke til kommentar
t-bird Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Tja, kanskje det, men at et GF4 Ti ikke er bedre en et tweaka GF2 kort det er merkelig det hmmmm....mystisk Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 sikkert bug som blir fixa i neste fs 2002 patch Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Da hadde jeg blit pissed off hvis jeg først bladde opp 4 hødvinger og så hakker d i yndlingspillet mitt ! ! :sad: Det MÅ vere surt :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå