Gå til innhold

TES: Artigste/morsomste/tøffeste quest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Mournhold fikk jeg i oppdrag å bli med i et skuespill. Det var en hovedrolle jeg fikk tildelt, men etter noen minutter med skuepsiling ble jeg angrepet av en slem mann. Drepte ham og fikk det han hadde på seg (Deadric Dagger) og noen tusen av han som gav meg rollen i skuespillet.

God idé, Treblad.

Lenke til kommentar

Det er jo egentlig ekstremt vanskelig å valge èn eneste quest utifra dette geniale spillet, men jeg får prøve å ta noen:

"Skuespilletoppdraget" man får i Mournhold er utrolig morsomt. Første gangen jeg prøvde, og tilskueren angrep meg (etter at han hadde ropt: "You actor scum!"), trodde jeg først jeg hadde trykket feil replikk. Men jeg fikk selvsagt vite etterhvert at det var slik det var. Noe som var utrolig irriterende, da jeg hadde brukt lang tid på å skrive de riktige replikkene fra manuset over på to, fulle A4-ark. :roll:

Et annet oppdrag i Mournhold da du skal være utkaster på en pub, er også artig. Du går rundt på baren, og ser om de er fulle. Hvis de så er, skal du enten spørre de pent om de kan forlate stedet, og hvis de sier nei, kan du angripe de. :green:

Dessuten synes jeg de fleste oppdragene som tar for seg "konkurransen" mellom alle guilds-a er morsomt. Er gøy å drive med dobbeltmoral, da du i det ene øyeblikket gjør et oppdrag for Mage's Guild, og i det andre utfører en oppgave fra Thieve's Guild som tilsier at jeg skal stjele eller drepe en i Mage's Guild. :green:

Lenke til kommentar

Vel, den fighten i mournhold er morro, der hvor de rare dingse robotene angriper.

Liker også den hvor man skal utrydde alle badguys inni ald daedroth. Digger å se på andre folk fighte hverandre, for å så drepa vinnern.

Det er en god del andre jeg liker, men hukser ikke så mange av dem.

Lenke til kommentar
Jeg likte merkelig nok den questen med Khajiiten Rabinna fra Hla Oad. Selvfølgelig er den jo enkel da, men den var litt spesiell. Oh har noen lest hele "House of Horrors", boka skuespillet i Mournhold var basert på? Brr, litt skummelt.

Den boka er helt genial, lest den flere ganger :)

Lenke til kommentar
I Mournhold fikk jeg i oppdrag å bli med i et skuespill. Det var en hovedrolle jeg fikk tildelt, men etter noen minutter med skuepsiling ble jeg angrepet av en slem mann. Drepte ham og fikk det han hadde på seg (Deadric Dagger) og noen tusen av han som gav meg rollen i skuespillet.

Ja jeg digget den questen! Jeg hadde skrevet vær eneste setning jeg skulle si på et ark, men før det er kvart ferdig kommer den dumme Telvanni(om jeg ikke husker feil) agenten og prøver å drepe meg! Men jeg tok han(heldigvis)! Han hadde noe Daedric (tror det var shortsowrd eller no) og jeg tok + at jeg fikk 1200 kr og en ammulet som gjorde at jeg fikk mere Speechraft! Ganske rått!

Lenke til kommentar

Det er jo ingen tvil! :yes:

"Jordbæret", der fikk jeg oppdrag i og lære meg hvordan jeg kunne bli en ekte trykke-kunstner til skolestykket ;)

Etter og ha besøkt den mystiske ild-flue feen, Bakeriet for og lage blå & rosa kaker, Den forvirrede struts'e mammaen, skjømannen, pannekake mannen.. og jordbæret selvsagt (som følger med meg under hele queste) er spillet ferdig (1 quest alltså) :cool:

mvh eQunix

EDIT: Beklager for uryddig skriving, "I was in a hurry" :)

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
Når jeg måtte strippe for Crassius Curio :blush: , for å få bedre rank i House Hlallu (sp?) Det var gøy, jeg er gutt men spiller som dame! :thumbs:

Haha, jeg hater Cassius. :p Men det er en veldig morsom og "annerledes" side ved spillet..

Syns alle questene som er i forbindelse med main questen er råe.

Lenke til kommentar

Jeg digger alle Bal Molagmer questene, gir liksom en varm følelse i kroppen å gjøre litt godt etter å ha choppet og slashet så mange folk med min Daedric Dai-Katana med 1-60 damage + 87-87 fire-damage...

Ellers så er M'aiq the liar en ufattelig morsom person å møte! Er jo egentlig ikke en quest, men han kan fortelle deg om goldbrand. se forøvrig sitat :)

Lenke til kommentar
Ellers så er M'aiq the liar en ufattelig morsom person å møte! Er jo egentlig ikke en quest, men han kan fortelle deg om goldbrand. se forøvrig sitat :)

Hahaha! Morsom type! :green:

Elsker at utviklerne har lagt inn sånne morsomme småheter. :green:

Endret av Treblad
Lenke til kommentar

Hahaha! Morsom type! :green:

Elsker at utviklerne har lagt inn sånne morsomme småheter. :green:

Haha, holdt på å le meg ihjel første gang jeg møtte han. :p Weresharks??

Lenke til kommentar

Crassius Curio hater jeg virkelig. Er heldigvis ikke med i House Hlaalu men en kamerat er med i det. Fikk en god latter da jeg så oppdraget. Ellers er skuespillet i Mournhold ganske morsomt. En utav de artigste personene i MW må være Kajiiten som frakter deg til Solstheim. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...