Gå til innhold

Sørgelig grafikk i Far Cry

Anbefalte innlegg

Lastet nettopp ned demoen av far cry.. men må si jeg ble utrolig skuffet av grafikken..

Det er sikkert bare en innstilling eller noe slikt.. men jeg vet ikke hvilken

http://home.no/sthaukeb/elendig.JPG

Man ser jo ingenting fremfor seg nesten.. når jeg er i vannet blir det litt bedre..

Har ikke testet andre drivere ennå..

Bilde oppe igjen

Endret av TST
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, far cry krever VANNVITTIG mye. Det er et powerspill som fronter de nyeste grafikkortene. Folk får lyst å kjøpe de feteste grafikkortene for å kunne spille far cry skikkelig. Akkurat som at folk kjøpte 3DFX-kort i hopetall når Unreal kom for 10 år siden.

Lenke til kommentar

Jeg også var skikkelig tent på Far Cry før det kom. Grafikken er veldig bra men jeg er skuffet over spillet ellers. Det engasjerer meg ikke og jeg gidder nok ikke å gjennomføre det. Storyen er drepende kjedelig. Kjipt, er splinter cell 2 bedre??

Lenke til kommentar
(...) som at folk kjøpte 3DFX-kort i hopetall når Unreal kom for 10 år siden.

Hm. Unreal kom da vitterlig i 1998? ;)

Forøvrig synes jeg ikke Far Cry er krevende, tatt i betraktning hva du får. Deus Ex: Invisible War, derimot, se det er merkunderlig krevende saker, de små brettene tatt i betraktning. Far Cry er igrunn ganske imponerende lite krevende.

Lenke til kommentar
Jeg også var skikkelig tent på Far Cry før det kom. Grafikken er veldig bra men jeg er skuffet over spillet ellers. Det engasjerer meg ikke og jeg gidder nok ikke å gjennomføre det. Storyen er drepende kjedelig. Kjipt, er splinter cell 2 bedre??

Jeg forstår ikke hvor all den dårlige kritikken FarCry får kommer fra. Grafikken er nydelig, fysikken er utrolig bra (og sinnsykt bra gjennomført i map'ene), og bare fordi det har blitt så hipt å bli sinna på spill med monstre, så ser jeg ingen grunn til å slakte et spill bare pga. det.

Fysikken i FarCry er virkelig et kapittel for seg selv though, og er det desidert beste jeg har sett til nå, og jeg gleder meg til å se hva mod-folket får til med dette.

Lenke til kommentar

far cry krever ikke så vannvittig mye som folk sier jeg spiller spillet og jeg merker ikke noe til hakking/lagging eller hva jeg skal kalle det, og jeg har aldri vært under 30 fps og har eller aldri vært over 100, men far cry er det spillet som krever mest til dagen dato det er riktig, så lenge du har riktig hardware så går alt greit, og sefølgelig så trenger man jo et rått skjermkort får å spille spillet, det er ikke gamle dager lengere :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvor all den dårlige kritikken FarCry får kommer fra. Grafikken er nydelig, fysikken er utrolig bra (og sinnsykt bra gjennomført i map'ene), og bare fordi det har blitt så hipt å bli sinna på spill med monstre, så ser jeg ingen grunn til å slakte et spill bare pga. det.

Fysikken i FarCry er virkelig et kapittel for seg selv though, og er det desidert beste jeg har sett til nå, og jeg gleder meg til å se hva mod-folket får til med dette.

Skal mer til enn grafikk og fysikk for å lage et godt spill. Historien er for meg det viktigste, og å spille seg gjennom Far Cry var som å lese en dårlig science fiction bok av en 10 år gammel gutt.

Spillet var sinnsykt kult ellers, og har ikke noe imot monstre, men monstrene må være troverdige. Jeg følte at monstrene var der siden de som lagde spillet måtte ha noe får å gjøre single player delen et par timer lengre, og de var redde for at bare mennesker skulle bli for ensformig.

Jeg gleder meg til dagen da et selskap som lager spill som far cry hyrer inn folk fra bioware eller noe til å ta seg av historien...

Lenke til kommentar
Skal mer til enn grafikk og fysikk for å lage et godt spill. Historien er for meg det viktigste, og å spille seg gjennom Far Cry var som å lese en dårlig science fiction bok av en 10 år gammel gutt.

Spillet var sinnsykt kult ellers, og har ikke noe imot monstre, men monstrene må være troverdige. Jeg følte at monstrene var der siden de som lagde spillet måtte ha noe får å gjøre single player delen et par timer lengre, og de var redde for at bare mennesker skulle bli for ensformig.

Jeg gleder meg til dagen da et selskap som lager spill som far cry hyrer inn folk fra bioware eller noe til å ta seg av historien... 

jeg synes faktisk historien var engasjerende jeg...

Jeg 14 år, kansje det har no med saken og gjøre? at jeg er mindre kresen når det gjelder hva som er en engasjerende historie... :)

Lenke til kommentar

Story er viktig ja. Far Cry er et veldig bra spill, men tenk på hvor fantastisk det hadde vært med litt bedre story.

Mange spill har en bra story i starten, men så er det akkurat som om produsenten gikk tom for idéer halvveis inne i spillet. Tenker mest på Half-Life og Halo. Half-Lifes story var veldig bra helt til du kom til Xen... da tok det bare helt av. Ble teit (dårligste slutt ever?).

Halo var driiiitbra helt til The Flood kom. Hadde ventet med disse über-monsterene... Så kom det masse små ting som tålte ett skudd med maskingevær. Jeg var bare "WTF? :thumbdown: "

Men ja, Far Cry krever sitt ja.

Lenke til kommentar

Å ja fins det tvil?! Har gjennomført begge, og Splinter Cell 2 var desidert best!! :thumbup: Far Cry er bare et "skyt alt du ser" spill. Dette blir ihvertfall jeg fort lei av... Da er det bedre med et spill der du tenker før du skyter, med litt futt i historien, slik som Splinter Cell serien.

Lenke til kommentar

Å ja fins det tvil?! Har gjennomført begge, og Splinter Cell 2 var desidert best!! :thumbup: Far Cry er bare et "skyt alt du ser" spill. Dette blir ihvertfall jeg fort lei av... Da er det bedre med et spill der du tenker før du skyter, med litt futt i historien, slik som Splinter Cell serien.

"Skyt Alt Du Ser Spill" det er vel litt galt å si, det er jo masse av muligheter i spillet vil jeg nå si, det er mange steder der jeg prøver å liste meg innpå folk å knive dem istede, det er også noen få steder i spillet der jeg har greid å snike meg fobi alle folka, så jeg vil ikke si at det er et: "Skyt Alt Du Ser Spill" men det er smak og behag :yes:

Lenke til kommentar

Hvis du synes farcry var kjedelig tror jeg neppe du vil like SC2 noe bedre. Farcry er totalt sett et klart bedre spill enn SC2. Syntes også SC2 sin story var kjedeligere en SC1. Kjedeligere maps også.. :( Multiplayer delen på SC2 skal visst være ok dog, men jeg har ikke giddet å teste denne ennå.

Lenke til kommentar
Forøvrig synes jeg ikke Far Cry er krevende, tatt i betraktning hva du får. Deus Ex: Invisible War, derimot, se det er merkunderlig krevende saker, de små brettene tatt i betraktning. Far Cry er igrunn ganske imponerende lite krevende.

Helt enig med deg og dine vise ord, jeg forklarte det samme i en tråd like etter at spillet var sluppet for salg.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...