abcd423417984 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 *sukke oppgitt* det er fremdeles ingen bevis for at personen er tilknyttet butikken.selv om han har postet/registrert seg på nytt for å backe opp påstandene sine. uheldigvis for han ser vi ikke særlig blidt på brukere med flere kontoer :| Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg skal ikke trekke dette ut, det var ikke meningen.. Men jeg ville bare peke på at antallet poster slett ikke trenger å være rettningsgivende for kvaliteten av innholdet (noe som leder oss til diskusjonen om hvorvidt post-counten burde fjernes eller ikke..) Joda, men det er åpenbart at det er enklere å opprette en bruker, og skryte av en butikk med en gang, enn å skrive seriøse posts i ett år, og så skryte.. AtW Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 *sukke oppgitt* det er fremdeles ingen bevis for at personen er tilknyttet butikken.selv om han har postet/registrert seg på nytt for å backe opp påstandene sine. uheldigvis for han ser vi ikke særlig blidt på brukere med flere kontoer :| kan være en som har lan og kun en ip ut da Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg skal ikke trekke dette ut, det var ikke meningen.. Men jeg ville bare peke på at antallet poster slett ikke trenger å være rettningsgivende for kvaliteten av innholdet (noe som leder oss til diskusjonen om hvorvidt post-counten burde fjernes eller ikke..) Joda, men det er åpenbart at det er enklere å opprette en bruker, og skryte av en butikk med en gang, enn å skrive seriøse posts i ett år, og så skryte.. AtW sant det, man alle brukere må jo begynne et sted da Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) *sukke oppgitt* det er fremdeles ingen bevis for at personen er tilknyttet butikken.selv om han har postet/registrert seg på nytt for å backe opp påstandene sine. uheldigvis for han ser vi ikke særlig blidt på brukere med flere kontoer :| kan være en som har lan og kun en ip ut da jepp, men det er mindre sannsynlig at det er 2 personer da epostadressene er så godt som identiske (navnet på personen+tall). men som sagt, det er enda ikke blitt bevist at personen har tilknytning til butikken. uskyldig til det motsatte er bevist. EDIT: det hadde vært fint om folk nå kunne slutte å fokusere på denne saken, men heller fortsette tråden slik den originalt var. Endret 24. april 2004 av invictus Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) *sukke oppgitt* det er fremdeles ingen bevis for at personen er tilknyttet butikken.selv om han har postet/registrert seg på nytt for å backe opp påstandene sine. uheldigvis for han ser vi ikke særlig blidt på brukere med flere kontoer :| kan være en som har lan og kun en ip ut da jepp, men det er mindre sannsynlig at det er 2 personer da epostadressene er så godt som identiske (navnet på personen+tall). hehe, da er det nok samme person (litt urettferdig at dere har mer info enn oss ) er ikke bevist tilknyttning nei, men det får vi kanskje ikke vite da Endret 24. april 2004 av Lufen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Det er vel ingen tvil om at "fredanton" og "jocke12" er samme person, men dette kan jo en moderator sjekke? Kan opplyse om at brukerne "fredanton" og "jocke12" har postet fra samme IP-adresse. Hook, line and sinker. At "fredanton" er patetisk, viser han når han 1. poster med 2 navn ang. samme sak. 2. sier det er dårlig gjort når noen kritiserer det. For all del, det kan jo godt hende at 2 kompiser i det samme firmaet bruker samme maskin, eller at de står bak en router, men dog like latterlig dersom de må forsvare hverandre. Og begge kontoer registrert idag, fra samme IP. Tja, indisiene er sterke nok for meg. Jeg blir uansett fastere bestemt på at jeg ikke skal handle hos det firmaet. Og jeg vil heller ikke anbefale mine venner, eller de bedrifter jeg jobber med, å handle der. Tvert imot. Gode webshops behøver ikke å komme med slikt, ryktet sprer seg fort nok. Endret 24. april 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det er vel ingen tvil om at "fredanton" og "jocke12" er samme person, men dette kan jo en moderator sjekke? Kan opplyse om at brukerne "fredanton" og "jocke12" har postet fra samme IP-adresse. Hook, line and sinker. At "fredanton" er patetisk, viser han når han 1. poster med 2 navn ang. samme sak. 2. sier det er dårlig gjort når noen kritiserer det. For all del, det kan jo godt hende at 2 kompiser i det samme firmaet bruker samme maskin, eller at de står bak en router, men dog like latterlig dersom de må forsvare hverandre. Jeg blir uansett fastere bestemt på at jeg ikke skal handle hos det firmaet. Og jeg vil heller ikke anbefale mine venner, eller de bedrifter jeg jobber med, å handle der. Tvert imot. Gode webshops behøver ikke å komme med slikt, ryktet sprer seg fort nok. og vet du hvordan sånne rykter sprer seg? de sprer seg ved at folk forteller om gode erfaringer som tråd starter har gjort, det er ikke bevist at det er tilknytting mellom trådstarter og butikken så teknisk sett er han uskyldig til det motsatte er bevist Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg må få lov til å si at jeg ei heller kommer til å handle i denne butikken, og heller ikke anbefale den. Ikke at jeg har bruk for alarmutstyr uansett Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det er vel ingen tvil om at "fredanton" og "jocke12" er samme person, men dette kan jo en moderator sjekke? Kan opplyse om at brukerne "fredanton" og "jocke12" har postet fra samme IP-adresse. Hook, line and sinker. At "fredanton" er patetisk, viser han når han 1. poster med 2 navn ang. samme sak. 2. sier det er dårlig gjort når noen kritiserer det. For all del, det kan jo godt hende at 2 kompiser i det samme firmaet bruker samme maskin, eller at de står bak en router, men dog like latterlig dersom de må forsvare hverandre. Og begge kontoer registrert idag, fra samme IP. Tja, indisiene er sterke nok for meg. Jeg blir uansett fastere bestemt på at jeg ikke skal handle hos det firmaet. Og jeg vil heller ikke anbefale mine venner, eller de bedrifter jeg jobber med, å handle der. Tvert imot. Gode webshops behøver ikke å komme med slikt, ryktet sprer seg fort nok. Er jo enig i at denne saken stinker, men la oss ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, å forsvare seg selv er jo en ikke uvanlig taktikk, selv om man ikke er tilknyttet en butikk, sier ikke at personen ikke har noe med butikken å gjøre, men jeg orker ikke noen boikott før det er lagt fram en slags kobling. AtW Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Tja om de jobber der eller ikke spiller vel ikke så stor rolle, de /han har iallefall trådd over streken. synest bare denne tråden skulle få dø ut. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Noe spesiellt billig var de nu heller ikke.... Ett raskt søk i kvasir viste butikker som var MYE billigere Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Tja om de jobber der eller ikke spiller vel ikke så stor rolle, de /han har iallefall trådd over streken. synest bare denne tråden skulle få dø ut. Klart det har noe å si, om det er godtatt fra butikkens side, viser det at butikken ikke har noe imot tvilsomme forretningsmetoder, og personlig er jeg skeptisk til å handle med slike. AtW Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nå tenke jo jeg på denne posten da, han har vel gjordt andre feil her som å registrere seg to ganger og bruke begge nickene i en post, det er vel ille nok. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det er vel ingen tvil om at "fredanton" og "jocke12" er samme person, men dette kan jo en moderator sjekke? Kan opplyse om at brukerne "fredanton" og "jocke12" har postet fra samme IP-adresse. Å det er deilig å ha rett... Kjønner jo ikke hvorfor, er det noen som virkelig tror de kan komme unna med sånne ting, og sånn som her var det jo veldig åpenlyst. 1-0 til forumet denne gangen. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ikke hadde de noen spesielt gode priser, heller ikke noen god web-side. Skjønner ærlig talt ikke hvordan noen kan anbefale denne butikken her.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ikke hadde de noen spesielt gode priser, heller ikke noen god web-side. Skjønner ærlig talt ikke hvordan noen kan anbefale denne butikken her.. Kan være flere grunner det. Du eier den. Du er ansatt der og omsetningen er så lav at du står i fare for å miste jobben. Du bare rett og slett liker den. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ikke hadde de noen spesielt gode priser, heller ikke noen god web-side. Skjønner ærlig talt ikke hvordan noen kan anbefale denne butikken her.. Kan være flere grunner det. Du eier den. Du er ansatt der og omsetningen er så lav at du står i fare for å miste jobben. Du bare rett og slett liker den. Hehe, jeg så bort ifra "reklame"-grunnene da. Tenkte mer på ærlige folks meninger. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Vi har ikke fått noen ytterligere svar fra den fredanton/jocke12, så han har nok stukket halen mellom beina og gått. Han skjønner at han er avslørt, og sitter og skammer seg i en krok. Planen slo feil. Tror vi kan la det ligge med det... vi har fått svar :-) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Vi har ikke fått noen ytterligere svar fra den fredanton/jocke12, så han har nok stukket halen mellom beina og gått. Han skjønner at han er avslørt, og sitter og skammer seg i en krok. Planen slo feil. Tror vi kan la det ligge med det... vi har fått svar :-) hvilket svar? at han skjønte at det er fy fy for en ny bruker å legge inn en erfaring av en webshop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg