EivindK Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Når jeg prøver å brenne en CD med Ahead Nero 5, får jeg denne beskjeden: --- SONY CD-RW CRX220E1 'Buffer underrun'-feilbeskytelse aktivert Start av brenneprosess ved 40x (6 000 KB/s) SONY CD-RW CRX220E1 SCSI/IDE Command aborted Brenneprosess mislyktes ved 40x (6 000 KB/s) --- ... og jeg har også prøvd å bruke den innebygde brenneren i WinXP Media Player, men heller ikke dette fungerte, så det er tydligvis noe muffens på fære her! Jeg tror det kan ha noe med Exact Audio Copy som you installerte en liten stund siden, inkludert en ASPI driver om jeg ikke husker feil, for så å slette dette programmet da jeg var misfornøyd med det. Det var etter dette at dette problemet oppstod, men jeg bør legge til at jeg ikke prøvde å brenne noe mens EAC var installert, og det kan hende at problemet har ikke noe å gjøre med EAC og at det bare er en tilfeldighet. Noen som vet hva som må gjøres for å få brenneren min på bena igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå