Blue--Sky Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Kjøpte far cry i dag, installerte det men når jeg skal starte det. kommer følgende melding "CD/DVD emulation software has benn detected. Please disable all cd/dvd emulation software and re-start the game" Har ingen slike programmer installert, så jeg vet ikke hva det kan være. Deamon tools ligger der men det er ikke installert. så det skulle ikke ha noe å si. Kan noen hjelpe litt kjedelig å måtte cracke et orginal spill. Endret 24. april 2004 av Blue--Sky Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 hm.. utrolig rart.. jeg spilte far cry fra daemontools :\ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 for det første skal dette postast i far cry forumet. der finner du også mange andre poster om det samme problemet. løysinga er: slett daemon tools (eller oppdater til nyaste versjon) slett clone cd, alcohol og andre liknande program Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 løysinga er: slett daemon tools (eller oppdater til nyaste versjon) slett clone cd, alcohol og andre liknande program Det holder å disable Deamon Tools Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 løysinga er: slett daemon tools (eller oppdater til nyaste versjon) slett clone cd, alcohol og andre liknande program Det holder å disable Deamon Tools eg veit det. men det tok så lang tid å skrive det, var raskare å skrive at han skulle slette det. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Det var clone cd som var problemet. takk for hjelpen er på brett 7 nå. utrolig gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå