twarr Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Kjøpte et ASUS A7N8X fra komplett (demobrukt) fikk det i går, skal til å starte nå, men ingenting skjer. De 2 lysdiodene på hovedkortet lyser. Hardwaren er: Amd Athlon XP 2000+ Samsung pc2700 512 mb Geforce 3 ti 500 Hva kan være galt? Har sjekket det vanlige som løse kabler osv... Blir glad for hjelp, da denne pc'en skal leveres i kveld.. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har du husket jumpersene, det glemte jeg og da gikk det dritt.. Har du prøvd å starte med en binders som du "stryker" over der hvor ledsene skal sitte? Sitter ledsene riktig? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har hatt mye rare feil med mitt også. Etter at jeg gjør hw forandringer nekter det å boote biosen til og med, noen ganger må jeg flytte om på litt av pci kort o.l., men sist gang hjalp en sletting av cmosen. Håper noen av disse tipsene hjelper deg. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 jumpersene? hvordan skal de stå? jeg har plugget i på-knappen o.l. rett... Prøvde å cleare cmos'en uten at det skjedde noe.. er ingen pci kort i den.. Lenke til kommentar
Jalk lord of the ost Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) har det samme dritt kortet, funka fint i 2-3 måneder.... men en vakker dag så begynnte dritten å få nykker. Dvs at det ikke ville starte.... Oppdaget at den ville slå seg på etter mange nok forsøk 7-8-9-10 osv. Har prøvd det meste bios- oppgradering, overklokking, testet diverse komponenter osv..... er avhengig av pc'n så jeg orker ikke å sende det inn på garantien Endret 24. april 2004 av Jalk lord of the ost Lenke til kommentar
fflex Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 akkurat det samme skjedde med en kompis av meg, med akkurat det samme HK. Det var defekt, sendte det tilbake og fikk ABit Nf7 v2.0...funka med en gang! Lenke til kommentar
twarr Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Returnerer det til komplett i morgen.. håper jeg får et fungerende denne gangen.. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Husker ikke om det heter jumpers jeg, men det er de som står bak hket for at hket ikke ligger rett på "plata" og blir kortslutta.. Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Om vi ser på hvor mange "Demo" HK komplett har er det ganske stor feil prosent på hovedkort. Nesten alle hovedkort som selges under "demo" er erstatnings vare fra leverandør. Nå er det 43 hovedkort under som selges som Demo. Har sett det har vært over 70 hovedkort der tidligere. Endret 4. mai 2004 av pkalle Lenke til kommentar
NuB Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Jeg har dette kortet, som fungerer helt fint. Men da jeg først mottok det var det defekt (samme symptomer) og Komplett måtte sende nytt. Endret 4. mai 2004 av NuB Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har også dette kortet og det fungerer helt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå