Gå til innhold

Ny Kazaa versjon har kommt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er måten å fjerne dette på(hentet fra itavisen):

1. Gå til kontrollpanelet. Velg Legg til/fjern program. I listen som kommer opp, finner du programbetegnelsen b3d Projector. Fjern dette. Om det ikke går, må du gjøre det manuelt. Bruk søkefunksjonen for å finne mappen med navnet BDEpå disken din. Trolig ligger den under WinNT-mappen. I BDE-mappen befinner det seg en fil som heter bdeclean.exe. Kjør denne og slett så BDE-mappen.

ADVARSEL: Bruker du Office-pakka fra Borland, vil du ha en annen BDE-mappe (Borlland Database Engine). Ikke slett denne!!! 2. Under c:windowstemp eller c:winnttemp finner du en mappe med navnet Brilliant. Slett denne, og alle filene under den. 3. Slett til slutt disse filene fra WindowsSystem og WinNTSystem32-mappene:

bdedownloader.dll

bdedata2.dll

defdi.dll

bdeinsta2.dll

bdeinstall.exe

bdesecureinstall.cab

bdesecureinstall.exe

bdeverify.exe

bdeverify.dll

--------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar

Spac hvis du leser Hondaen sitt inlegg ser du at det er akkurat det han mener og da blir det lettere å forstå mitt inlegg også, med kazaa 1.5 fant ad aware 7 spyware som jeg slettet etter at jeg startet kazaa"(lagde backup )Etter at jeg gjorde det som står her http://www.kazaalite.com/ fant ad aware bare en spyware fil og når du høyreklikker denne og velger show properties er det morsomt "klikk version og sjekk comments og Product Name ;D

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-10 14:05, HoVeSkOt skrev:

idiotisk....må jo skjønne at du ikke trenger å quote når du er den første som svarer på et inlegg....

idiot assa

AMD Athlon XP 1900+

Geforce 256 PRO DDR -FLASKEHALS 2k!-

(SNART GF4 Ti4600)

ASUS A7V333

512mb DDR ram

Sound Blaster 1024

80 gig HD

Pioneer 16x DVD slot in

Windows XP pro NORSK

NGT ADSL (weeheee

Så så, dersom det er for å redusere tekstmengden du informerer om dette, så bør du vurdere å redusere størrelsen på signaturen din.

Litt høfligere språkbruk er heller ikke å forakte

Byggeren

slapps.com

[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-04-10 14:29 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-06 02:48, Journeyer skrev:

Kazaa stinker... er du heldig får du riktig fil 1 av 6 ganger, og da er jeg snill med gjennomsnittet. FYSJ! Holder meg til KopyKatz jeg
:grin:

er ikke helt enig der nei, alt jeg har funnet funker helt greit vil nok si at du finner feil 1 av 20 ganger, hvis du kan lete og skjekke filnavn før du laster ned

Lenke til kommentar

Ok, ok, jeg satte det kanskje litt på spissen, men der er mye "fakes" på kazaa, det er ikke til å komme forbi. Det er heller ikke alltid det holder å sjekke filnavn, siden disse som kjent kan endres :smile: Selv om jeg ikke skjønner vitsen med å endre filnavnene og filinfoen på kazaa... nuvel.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-06 02:48, Journeyer skrev:

Kazaa stinker... er du heldig får du riktig fil 1 av 6 ganger, og da er jeg snill med gjennomsnittet. FYSJ! Holder meg til KopyKatz jeg
:grin:

Er kopy katz ett bra alternativ til kazaa?

Er det samme type program?

Hvor kan man laste det ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...