Gå til innhold

Ny KaZaA ute nå !

Nissen

Anbefalte innlegg

En ny versjon av Kazaa har kommet, gå og sjekk den ut da vel: http://www.kazaa.com

Kazaa Media Desktop V1.6

Mvh Nissen

TBird 1.4

MSI K7T266 Pro -R

256 TwinMOS DDR-RAM

SB Live

FPS 1500

Taisol CGK760 m. Funnel og 19dB vifte.

ATI Radeon 7200

[ Denne Melding var redigert av: pkalle på 2002-04-04 18:11 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spørsmål til lenkeforfatteren, hva er temperaturen på cpu ved full load hos deg? har selv taisol med 80mm papst 12dB og 12dB på strømforsyninga, men det kommer en summelyd fra strømfosyninga likevel, har med andre ord ikke fått en lydløs pc ennå..

Duron900@1000+Asus A7V133-VM

Taisol CGK742092+papst 80mm 12dB

Point Of View ATI Radeon VE64Mb TV-Out

Samsung 40GB-5400RPM UDMA-100 Noiseguard

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 17:22, sanoj_20 skrev:

Blokkbokstaver og mange utropstegn er unødvendig.

(Hvis ikke det er nødvendig)
:grin:
Jeg syntes ikke det var nødvendig i ditt tilfelle.

Det er plagsomt!
:mad:

Er enig i at overdreven bruk av caps og utropstegn er irriterende og unødvendig...MEN for å sette ting på spissen: Det kan overdreven bruk av smilies også være! Noen innlegg og signaturer ser jo ut som et fargekart!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 18:08, RogueFreak skrev:

Quote:

Det er plagsomt!

Er enig i at overdreven bruk av caps og utropstegn er irriterende og unødvendig...MEN for å sette ting på spissen: Det kan overdreven bruk av smilies også være! Noen innlegg og signaturer ser jo ut som et fargekart!

_ - RougeFreake har et godt poeng der ! Disse hersens smiliesene livnet vel litt opp i begynnelsen, men når signaturen stort sett preges av dem, og innleggene ikke mindre, da er det gått for langt...

________________________-

On 2002-04-04 17:49, borre skrev:

Quote:

On 2002-04-04 17:40, heraldo skrev:

svært fornuftige kommentarer, er ikke dere regeldiktatorer for hvilken SKRIFTTYPE folk bruker på forumet her æ? not.

ta dere sammen, bedrevitere/tror-at-min-oppførsel-er-regelen-som-skal-følgs-slavisk

87% av forum-deltakerne er uenig med deg.

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=18517&forum=58

Borre, det er vel ingen som sier at han må si seg enig fordi 87% stemte nei? Sist jeg sjekket var det vel... Å, hva het det igjen... Begynte på F... og slutta på ...ritt Land...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 18:08, RogueFreak skrev:

Quote:

Det er plagsomt!

hvis man blir irritert av litt hyppig bruk av caps lock og utropstegn på forumet vil jeg bare si at jeg er glad jeg ikke omgås dere hver dag... gjelder forævrig ikke bare deg, men resten som sitter å river seg hennsynsløst i håret.

greit nok å si ifra, når flertallet er enig i at det er best uten men that's it! vil ikke akkurat kalle dette "det store irritasjonsmomentet"... hver sin lyst!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 18:14, Prox skrev:

Borre, det er vel ingen som sier at han må si seg enig fordi 87% stemte nei? Sist jeg sjekket var det vel... Å, hva het det igjen... Begynte på F... og slutta på ...ritt Land...

Les hva jeg skriver da! Har ikke sagt at han må være enig. Jeg bare bringer videre fakta, så får dere tolke det som dere vil.

Lenke til kommentar

Jeg spurte ikke om det var galt å bruke caps-lock for mye, men alikevel fikk jeg en hel side med mye diskusjon om hvordan jeg hadde brukt caps-lock.

Jeg bruker caps-lock på det jeg syns er viktig å merke seg, jeg gir vel f*** i om dere der hjemme liker det eller ikke. Det jeg prøver å si er at jeg fatter ikke at folk skal bli slakta i kritikk bare for å ha skrevet med store bokstaver. Det er verre med de som skriver annenhver stor og liten bokstav.

Jeg mener at alle skal få lov å skrive hvordan man vil og de som ikke liker det, trenger bare ikke lese det emne der det er brukt store bokstaver.

P.S: Du som ikke hviste hva kazaa var:

Det er et fildelings-program i samme genre som napster og morpheus.

Mvh Nissen

TBird 1.4

MSI K7T266 Pro -R

256 TwinMOS DDR-RAM

SB Live

FPS 1500

Taisol CGK760 m. Funnel og 19dB vifte.

ATI Radeon 7200

[ Denne Melding var redigert av: Nissen på 2002-04-04 19:19 ]

Lenke til kommentar

Mulig jeg overdrev litt, men blokkbokstaver bruker jeg selv når jeg har noe svært viktig å fortelle. Jeg vil ikke akkurat si at post om at en ny versjon av kazaa er så viktig.

Nye versjoner kommer hele tiden. Hva hvis alle skriver om nye versjoner av favorittprogrammet sitt...

Beklager bruken av smileys.

JRH

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 17:25, SintBrus skrev:

Utrulig plagsom overskrift..

Fikk han ikke oppmerksomheten din, da, kanskje ? Det er jo ingen her som TVINGER andre til å stirre tafatt på overskriften til man faller om! Dessuten, alt er jo relativt..

Og hvem var det som satt definisjonen av plagsom? Det er vel opp til hvert menneske å avgjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...