Naasaa Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Er det noen som kan hjelpe meg med hvilket vannkjølingssett jeg skal ha??? skal hovedsakelig brukes til overklokking, og blokker trenger ikke følge med! Har tenkt å lage dem selv. Har kikket på et swiftech sett hos miroplex med dobbel radiator og et ncool sett hos netconnection. Det virker jo som black ice pro 2 radiatoren er bedre?? Kan noen hjelpe? Er det noen andre gode sett?? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Alle de settene er med blokker da.... Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Swiftech settet har ikke blokker!! Men vet noen hvor bra NCool er da?? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 nCool har blokker. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) blokker trenger ikke følge med Da må du kjøpe radiator, pumpe, slanger og tank for seg slev tror jeg Pumpe Radiator Slanger Tank Og nipler til blokkene. Større radiator og kraftigere pumpe hvis du ønsker det. Evt. se på netconnection! Endret 24. april 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå