DFLW Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Har nettopp tatt i bruk Win2000, klarer ikke å finne ut hvordan jeg får maskinen til å skru seg helt av. Når jeg velger "slå av maskin" står det at det er trykt å skru av maskinen, men jeg har ikke strømbryter så det ender med at jeg må holde inne "på knappen". Hvordan kan jeg få den til å skru seg helt av? Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Høyreklikk på skrivebordet - properties - Screensaver - Power - APM - marker slik at advanced power management står på. Da skal maskinen skru seg helt av, så fremt du har en ATX maskin da. Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Maskin uten på/av knapp? Aldri hørt om. Sorry. Søk på en windowstips-side (google funker som f...) på problemet ditt, så skal du se at det dukker opp noe info om hvordan du kan endre noe i registeret som gjør at maskina skrur seg av automatisk. Husker ikke akkurat hvilken reg-key det er som må endres, men du finner det med google. Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Tusen takk for raske svar. Det funka fint med APM slik du foreslo bentyman. Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 16:59, DFLW skrev:Tusen takk for raske svar. Det funka fint med APM slik du foreslo bentyman. Har hatt samme problem selv på XP, så jeg vet hvordan det er. Bare tull å rote i registeret som mannen ovenfor foreslo da det finns enkle og logiske løsninger på alt :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå