Spaz Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Jeg var en tur innom warp2search i dag tidlig og så dette på forsiden. Hvis resultatet blir noe lignende dette her, så er det all grunn til å glede seg http://www.warp2search.net/modules.php?nam...order=0&thold=0 ##Melding lagt til fra moderator som jeg tror kanskje trådstarter glemte..? Er uansett såpass viktig at jeg føler jeg burde legge det til: Disse benchmarkene er SPEKULATIVE! Det er noen Ati fans som ut i fra specsen til X800 har prøvd å gjette seg til hva det vil yte. Så ta med dere et par bøtter med salt - Blib## Endret 24. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Må si at dette er ganske imponerende og X800 XT knuser jo 6800U! Endret 24. april 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har lite tro på at den er så mye bedre en 6800U,. Men hvis det er sant så har ATI virkelig dratt fra Nvida på ytelse. Lenke til kommentar
zarion Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Altså, 6800 har jo dratt over 14k i 3dmark03 da ? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 *Finne fram saltet* *Ta en klype* Lenke til kommentar
brillan Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Altså, 6800 har jo dratt over 14k i 3dmark03 da ? Nei. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Stemmer dette ser det svært bra ut for ATI, men det er kanskje greit å ta med seg at XT versonen ikke kommer før litt senere, og da kan det være nVidia har et lite svar på lur, så det blir riktigs å sammenligne med pro utgaven. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hvilken garanti er det for at dette virkelig stemmer...? Ingen. Vi kan ikke vite hvordan de ulike kortene scorer enda.... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 dette er nok så fake som det kan bli.. Laga av ATi-freak idioter. Lenke til kommentar
xeos Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hall-freaking-o!! Denne "testen" er basert på et regnestykke! ...Ingen kan tydeligvis lese tysk her på forumet eller få ut ræva å oversette via. babelfish! Tydelig at både første poster og dere andre trenger litt mere skolegang. Dere liker kun å se på fine bilder skjønner jeg?! Direktelink: http://www.rage3d.de/forum/ftopic597.html Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Dette er teoretiske tall som er beregnet utifra specen til R420 og benchmark resultatene til R9800XT. Dette er mao ikke virkelige tester. Altså, 6800 har jo dratt over 14k i 3dmark03 da ? Ja, men det var i 800x600 Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Hvilken garanti er det for at dette virkelig stemmer...? Ingen. Vi kan ikke vite hvordan de ulike kortene scorer enda.... Som jeg skrev i overskriften så er dette kun spekulative benchmarks. Altså ikke reelle. Det er bare estimerte ytelsestall Endret 24. april 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Hall-freaking-o!! Denne "testen" er basert på et regnestykke! ...Ingen kan tydeligvis lese tysk her på forumet eller få ut ræva å oversette via. babelfish! Tydelig at både første poster og dere andre trenger litt mere skolegang. Dere liker kun å se på fine bilder skjønner jeg?! Direktelink: http://www.rage3d.de/forum/ftopic597.html Jeg kan utmerket lese tysk og jeg er ferdig med skolegangen min for flere år siden Jeg er også fullt klar over at disse testene ikke er annet enn estimeringer basert på spec-rykter Endret 24. april 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Ryktene sier at X800Pro vil være raskere enn 6800U og jeg tror nok at da X800XT vil banke 6800U ganske så lett. Rykter like før lanseringer pleier å være sanne. Ikke sikkert disse resultatene er så langt unna virkeligheten. Endret 24. april 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hall-freaking-o!! Denne "testen" er basert på et regnestykke! ...Ingen kan tydeligvis lese tysk her på forumet eller få ut ræva å oversette via. babelfish! Tydelig at både første poster og dere andre trenger litt mere skolegang. Dere liker kun å se på fine bilder skjønner jeg?! Direktelink: http://www.rage3d.de/forum/ftopic597.html Helt enig. I den første posten under denne "testen", står det også at dette er noe omdiskutert. Kisen sier at dette er basert på spekulasjoner, så for å ikke miste troverdighet, vil denne ikke legges under "News" Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Photoshop er et bra program. Lenke til kommentar
xeos Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg kan utmerket lese tysk og jeg er ferdig med skolegangen min for flere år siden Jeg er også fullt klar over at disse testene ikke er annet enn estimeringer basert på spec-rykter Burde du kanskje ikke ha nevnt dette i inlegget ditt før du presenterte det som en "nyhet" da?? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nei, vil nok vente til kortet er lansert offisielt og blitt bencha her på hw.no elns, før jeg går av skaftet. Det var vel bare rykter, men hadde ikke nVidia et kort i bakhånd som de skulle lansere senere? Lenke til kommentar
Bobby_Digital Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Photoshop er et bra program ja, men fyren prøver jo ikke å gi inntrykk av at han virkelig har testet kortet, det er bare basert på antagelser utifra specs, som andre og har sagt. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Jeg kan utmerket lese tysk og jeg er ferdig med skolegangen min for flere år siden Jeg er også fullt klar over at disse testene ikke er annet enn estimeringer basert på spec-rykter Burde du kanskje ikke ha nevnt dette i inlegget ditt før du presenterte det som en "nyhet" da?? Jeg skrev da også "spekulative tester". De fleste burde skjønne hva det betyr, men jeg kunne kanskje ha formulert meg litt bedre. Kan forandre underoverskriften i tittelen, slik at ikke flere skal misforstå Endret 24. april 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå