Gå til innhold

Uoffisielle Radeon x800pro/x800xt benchmarks

Spaz

Anbefalte innlegg

Jeg var en tur innom warp2search i dag tidlig og så dette på forsiden. Hvis resultatet blir noe lignende dette her, så er det all grunn til å glede seg :D

http://www.warp2search.net/modules.php?nam...order=0&thold=0

##Melding lagt til fra moderator som jeg tror kanskje trådstarter glemte..? Er uansett såpass viktig at jeg føler jeg burde legge det til: Disse benchmarkene er SPEKULATIVE! Det er noen Ati fans som ut i fra specsen til X800 har prøvd å gjette seg til hva det vil yte. Så ta med dere et par bøtter med salt ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken garanti er det for at dette virkelig stemmer...? Ingen.

Vi kan ikke vite hvordan de ulike kortene scorer enda....

Som jeg skrev i overskriften så er dette kun spekulative benchmarks. Altså ikke reelle. Det er bare estimerte ytelsestall ;)

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Hall-freaking-o!!

Denne "testen" er basert på et regnestykke! ...Ingen kan tydeligvis lese tysk her på forumet eller få ut ræva å oversette via. babelfish! Tydelig at både første poster og dere andre trenger litt mere skolegang. Dere liker kun å se på fine bilder skjønner jeg?! :wow:

Direktelink: http://www.rage3d.de/forum/ftopic597.html

Jeg kan utmerket lese tysk og jeg er ferdig med skolegangen min for flere år siden :roll: Jeg er også fullt klar over at disse testene ikke er annet enn estimeringer basert på spec-rykter :nei:

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Ryktene sier at X800Pro vil være raskere enn 6800U og jeg tror nok at da X800XT vil banke 6800U ganske så lett.

Rykter like før lanseringer pleier å være sanne. Ikke sikkert disse resultatene er så langt unna virkeligheten.

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar
Hall-freaking-o!!

Denne "testen" er basert på et regnestykke! ...Ingen kan tydeligvis lese tysk her på forumet eller få ut ræva å oversette via. babelfish! Tydelig at både første poster og dere andre trenger litt mere skolegang. Dere liker kun å se på fine bilder skjønner jeg?! :wow:

Direktelink: http://www.rage3d.de/forum/ftopic597.html

Helt enig. I den første posten under denne "testen", står det også at dette er noe omdiskutert. Kisen sier at dette er basert på spekulasjoner, så for å ikke miste troverdighet, vil denne ikke legges under "News" :nei:

Lenke til kommentar
Jeg kan utmerket lese tysk og jeg er ferdig med skolegangen min for flere år siden :roll: Jeg er også fullt klar over at disse testene ikke er annet enn estimeringer basert på spec-rykter :nei:

Burde du kanskje ikke ha nevnt dette i inlegget ditt før du presenterte det som en "nyhet" da?? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg kan utmerket lese tysk og jeg er ferdig med skolegangen min for flere år siden  :roll:  Jeg er også fullt klar over at disse testene ikke er annet enn estimeringer basert på spec-rykter  :nei:

Burde du kanskje ikke ha nevnt dette i inlegget ditt før du presenterte det som en "nyhet" da?? :thumbdown:

Jeg skrev da også "spekulative tester". De fleste burde skjønne hva det betyr, men jeg kunne kanskje ha formulert meg litt bedre. Kan forandre underoverskriften i tittelen, slik at ikke flere skal misforstå :thumbup:

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...