C4STOR Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 hakkingen ble redusert da jeg satte detaljene fra highest til high og spillegleden var større. Takker folkens! og kanskje jeg skal vurdere å få meg mer og raskere ram! Du bør også sjekke driver innstillingene. Hvis du har driverene til å kjøre på kvalitet framfor ytelse vil disse overstyre innstillingene i selve spillet. Jeg laga en tråd om det på gamer.no for ei uke sida som du finner her Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Der tar du veldig feil min gode mann, rammen er raskere enn fsb på cpu derav er rammen egentlig "for rask"! Det går vanligvis raskere om man setter hastigheten på RAM synkront med FSB, selv om det betyr at man må skru ned RAM-hastigheten. Ihvertfall med AMD. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det finnes MANGE poster som dette fra før på forumet. Vennligst bla dere litt igjennom forumet og bruk søkemotoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg