Craft Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 har noen testet Lock on? det er konge graffik..... men dere må ha fly console for at det skal bli gøy noen som har spilt det eller? nummere spill etter hva du synes er best: generals cs warcraft3 age of mythology raven shield 1 er det beste jeg digger age of mythology Lenke til kommentar
akd02 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ja jeg har testet det, ble veldig skuffet. Jeg har en joy med FF. FF kuttet ut og funger når jeg starter spillet. Joy blir lös og umulig og spille med. ble sur så orket jeg ikke mer. Sikkert bra hvis men har en joy uten FF. Spill jeg liker er. - Battlefield 1942 - CC generals + zero - far cry - warcraft3 - fallout 1 + 2. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Finnes vel ca. 56 slike liste-tråder over hvilke spill man liker best. Lock-On har jeg, men har ikke spilt det. Vurderer nesten å gjøre det etter den positive kritikken du gav det, men dessverre er joysticken min delvis rar. Endret 30. april 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Explozivo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Måtte jo selvfølgelig kjøpe Lock On straks det kom ut! Dessverre har jeg verdens dårligste hovedkort, MSI KT6 Delta FIS2R... Dette gjør at mens jeg spiller Lock On kan lyden skjære seg. Når jeg så gir full throttle, slik at afterburnerne gir etter, flipper lyden helt, og hovedkortet restarter like godt hele PC'en... Men har fått prøvd det ut litt, og det virker utrolig rått! Brukte en hel dag på å programmere stikka mi (Saitek X45)... Men det er helt flipt med diverse 'Launch- modes' og slikt! Og selvfølgelig, nyyyydelig grafikk! Det virker utrolig bra. Gleder meg så sinnsykt til jeg får nytt hovedkort, Abit AN7!! Lenke til kommentar
rippin Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Dette er en sim jeg leenge hadde gledd meg til skulle komme, og programmere hotas cougar'ene mine på, men ble litt satt ut av de enorme maskinkravene som stilles. Kjører sim'en på 2.26GHz, 1 GB ram (266MHz) og radeon 9800, og det hakker. (30fps i 1027x768) Synes også sim'en var litt "buggy" selv etter patching. Men er helt sikker på at dette vil bli en kunge-sim når den har fått modnes litt av optimaliseringer og jeg har fått kjappere cpu en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Vil det være mulig å spille det med min LogiTech Attack 3? Eller vil Lock On ta livet av den? (hva er forresten FF?) Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Dette er en sim jeg leenge hadde gledd meg til skulle komme, og programmere hotas cougar'ene mine på, men ble litt satt ut av de enorme maskinkravene som stilles. Kjører sim'en på 2.26GHz, 1 GB ram (266MHz) og radeon 9800, og det hakker. (30fps i 1027x768)Synes også sim'en var litt "buggy" selv etter patching. Men er helt sikker på at dette vil bli en kunge-sim når den har fått modnes litt av optimaliseringer og jeg har fått kjappere cpu en gang i fremtiden. Mulig det er bare meg, men jeg synes alle flysim-spill( i hvert fall som jeg har testet) går litt hakkete eller dårlig...igjen mulig det bare er min oppfatning Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Trenger ikke mer enn 30 fps i flyspill da Har nettopp anskaffet meg Lock On, og har bestilt en Saitek X45 delvis pga at jeg likte spillet. Eneste som plager meg var de sinnsyke lydene i menyen Har forresten også 30 fps i 1024*768 Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kjøpte spillet, prøvde det noen ganger og nå ligger det i skuffen. Med andre ord: Jeg er skuffet. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Vil det være mulig å spille det med min LogiTech Attack 3? Eller vil Lock On ta livet av den? (hva er forresten FF?) Det er vel ikke så viktig hvilken joystick du har. Så lenge du får installert den på pc-en, men selvfølgelig så øker spillegelden jo bedre utstyt du har. FF = Force Feedback = Joysticken rister mens du tar krappe svinger/skyter osv. Lenke til kommentar
densen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Tanken var bra når di lagde spillet men det er desvere alt formye bug i det,venter på den nye oppdateringen før jeg gider å spille det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå