Gå til innhold

US Beta Demo v2 of Söldner - Secret Wars

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg har faktisk ikke tenkt på Söldner i det hele tatt da jeg har vært opptatt med Operation Flashpoint - Resistance frem til dags dato så å si. Så å si at jeg har ventet på dette er å ta ting ut av løse luften, du har intet grunnlag for det ThomasM.

Du vet like godt som meg at dersom ting fungere så hører man lite/ingenting, de som hele tiden "whiner" er det som ikke får ting til. Et godt eksempel er disse forum her, det er så godt som de samme som "whiner" over at ting ikke fungerer som det skal om og om igjen. Et kjapt søk vil fortelle deg det.

Mennesket generelt sett er IKKE I STAND til å gi ros, der ros seg hør og bør. Dette vet du!

grunnlaget er som følger: de personene som har vært veldig positiv og dyttet til side alt det negative rundt spillet og brukt brukerfeil som unnskyldning er som oftest fanboys. derfor var det nærliggende å tro det om deg i dette tilfellet.

man hører som oftest mest fra de som klager ja, slik har det nok alltid vært, men hvis spillet virkelig er bra så høres de som skryter.

slik som f.eks far cry, der er det motsatt, de som skryter blir lagt merke til, mens de som klager praktisk talt drukner i skrytemengden.

(dog skal det nå nevnes at det ikke er mange som klager)

er uenig i det du sier om at mennesket generelt ikke er i stand til å gi ros, personlig foretrekker jeg å skryte over et produkt fremfor å klage.

Her misforstår du meg, det jeg mener er at en PC er en PC og ikke en X-Box, PS2 eller GameCube. En PC trenger ikke være lik en annen PC. Hardware har vel så mye å si som software. Det er her det OFTE er brukerrelaterte feil. Dette VET DU også.

jeg misforstod ikke, jeg vet hva du vil frem til.

disse feilene er noe ala mølet med nfs underground demoen hvor man måtte skifte på regionale innstillinger for å få det til å fungere, det kan ikke kategoriseres som brukerfeil.

i dette tilfellet er det egentlig temmelig soleklart at det er pga de har sluppet en ekstremt dårlig beta versjon av spillet.

det vitner om temmelig dårlig dømmekraft hvis det stemmer at utvikler gav ut disse 2 versjonene pga forummedlemmene maste...

Det er vel heller tvilsomt vel? Har du sjekket det offisielle forumet? Eller er du bare pissed på meg fordi jeg antyder at det kanskje dreier seg oim brukerfeil hos de som ikke får det til?

Skal være eneig med deg at Portalen ikke er helt god, men er det ikke en BETA da? Hvis du først kommer inn i spillet så er det jo pent og det flyter jo fint? Det er jo tross alt ganske så artig gameplaymessig...

personlig så holder jeg meg unna offesielle forum foruten når det gjelder spørsmål som stort sett kun kan besvares der.

når det gjelder diskusjoner rundt spillet så er det ofte slik at det offesielle forumet stort sett alltid forsvarer spillet.

på samme måte som de på 3drealms forumet behandler george broussard som en gud, man har en tendens til å ikke akkurat bli særlig nøytral ved å henge på offesielle forum.

du har jo han som drev half life 2 portalen som gikk på det offesielle hl2 forumet og kommenterte at det kom til å bli utsatt til 2k4, da ble han sammenlignet med hitler....

offesielle forum er stort sett fanboy zone #1.

i går var første gangen at spillet i det hele tatt startet (i form av at jeg kom meg inn på en server).

der og da la jeg alle forventninger til side, jeg la tilogmed hatet og frustrasjonen til sides, etter 15min var jeg lei og avinstallerte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I og med at det er en beta så ligger det i kortene at ting ikke fungerer knirkefritt,i dette tilfellet ganske langt ifra knirkefritt. Men feil kan fikses,og de som virkelig ser potensialet i dette spillet vil vente og holde seg trofast i forhold til utviklerne. Og den som venter på noe godt,venter som kjent aldri for lenge. Synes synd på deg ThomasM som var lei etter 15 min. Jeg er hekta på spillet,selv med alle problemene som har vært. Söldner vil etterhvert bli stabilt og få en hærskare med fans,det er jeg overbevist om. Skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke så mye tid og energi på å rakke ned på spillet,det er bare teit. Vi veit alle om problemene med servere/portalen,ikke noe vits å terpe mer på det.

Lenke til kommentar
Söldner vil etterhvert bli stabilt og få en hærskare med fans,det er jeg overbevist om.

Det er dette vi MÅ ta i betraktning ja, se bare hva som skjedde med Battlefield 1942.

Söldner er et spill som kommer for å bli, uten tvil.

ThomasM?

Ser du faktisk ikke likheten med Flashpoint?

des,OUT!

Lenke til kommentar
Söldner vil etterhvert bli stabilt og få en hærskare med fans,det er jeg overbevist om.

Det er dette vi MÅ ta i betraktning ja, se bare hva som skjedde med Battlefield 1942.

Söldner er et spill som kommer for å bli, uten tvil.

ThomasM?

Ser du faktisk ikke likheten med Flashpoint?

des,OUT!

Jeg skjønner hvordan man kunne sammenlikne det med Operation Flashpoint, men det er ikke mye til sammenlikning. Realismen er ikke den samme, ikke samme opsett ved at du er en soldat i en squad og får orders i missions osv, det er ikke en dynamic campaign, det er bare over 250 (kanskje 2500) random missions du får fra forskjellige land, og det du velger og akseptere og ikke får følger senere.

Så, likheten er der, men bare ikke så veldig stor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke så mye tid og energi på å rakke ned på spillet,det er bare teit. Vi veit alle om problemene med servere/portalen,ikke noe vits å terpe mer på det.

jeg bruker da ikke mye tid og energi på å rakke ned på spillet.

tråden er åpen for at folk skal fortelle sin mening om spillet, noe jeg også gjorde.

er ikke slik at jeg starter nye tråder for å fortelle hvor mye jeg misliker spillet.

jeg sier ingenting om hva jeg synes om selve spillet, jeg sier bare hva jeg mener om de 2 foreløpige versjonene

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke så mye tid og energi på å rakke ned på spillet,det er bare teit. Vi veit alle om problemene med servere/portalen,ikke noe vits å terpe mer på det.

jeg bruker da ikke mye tid og energi på å rakke ned på spillet.

tråden er åpen for at folk skal fortelle sin mening om spillet, noe jeg også gjorde.

er ikke slik at jeg starter nye tråder for å fortelle hvor mye jeg misliker spillet.

jeg sier ingenting om hva jeg synes om selve spillet, jeg sier bare hva jeg mener om de 2 foreløpige versjonene

jeg skjønner han godt.. Er ikke enig, men han må da få si hva han vil!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

1. har ikke hatt problemer med söldner nr 2. 1 var fukka med det virker som at den er fiksa der

2. lag? tja litt

3. prob med å connecte tja litt

Lenke til kommentar
har ikke orket og laste ned patchen, men hjelper den noe?

etter at eg la inn patchen, klarte eg endeleg å koble meg til ein server. dette er første gang eg har fått det til, så den hjelpte meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...