Desdichado Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nå har Jowood sluppet den etterlengtede oppdateringen til Söldner - Secret Wars. Anbefaler alle å prøve denne selv om det er en stor download. US BEta Demo v2 of Söldner - Secret Wars des,OUT! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Laster ned nå i håp om at det fungerer bedre enn sist!! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Jeg kom nå i allefall inn på første forsøk, spilte et kjapt lite spill med 15 andre, det gikk helt strålende. Ser bra ut det her, men 1st person virker fremdeles ikke helt riktig... des,OUT! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Var på tide BURDE være mere spillbar. Lenke til kommentar
nlaBlah Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) barf...dobbelpost...sry Endret 25. april 2004 av nlaBlah Lenke til kommentar
nlaBlah Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kommer meg IKKE inn på server uansett hvor mye jeg prøver. Står bare "Launch successful! Connecting to game server... Onpreconnect() SendChallenge( 0 ) SendChallenge( 1 ) SendChallenge( 2 ).." og sånn teller det i evigheter..telte helt til 200 uten at noe skjer, da gadd jeg ikke vente lengre.. Noen som aner hva dette betyr? Testa LAN games etterpå, der fikk jeg hvertfall connecta til server, men fikk connection terminated i det jeg skulle til å starte å spille, etter jeg hadde kjøpt våpen osv.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kommer meg IKKE inn på server uansett hvor mye jeg prøver. Står bare "Launch successful! Connecting to game server... Onpreconnect() SendChallenge( 0 ) SendChallenge( 1 ) SendChallenge( 2 ).." og sånn teller det i evigheter..telte helt til 200 uten at noe skjer, da gadd jeg ikke vente lengre.. Noen som aner hva dette betyr? Testa LAN games etterpå, der fikk jeg hvertfall connecta til server, men fikk connection terminated i det jeg skulle til å starte å spille, etter jeg hadde kjøpt våpen osv.. det kan ha noko med brannmuren din. det kan hende at den sperrer ute tilkoblingsforøka frå serveren. prøv å slå av brannuren Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 For et spill... Kommer ikke inn på noe som helst. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 For et spill... Kommer ikke inn på noe som helst. samme problemet her men no gir eg meg på det. no skal eg sjp "nerd". håper bare at kvaliteten på web-tv ikkje er altfor dårleg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Nå har de vel klart å ødelegge det motsatte de skal gjøre med en demo. Demoen gir folk dårlig intrykk av spillet når det egentlig bare skal være det motsatte. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 jeg var veldig aktiv på Söldner forumet til Jowood, og jeg må si det er tullete av dem og slippe ut en demo i slik tillstand, det er selfølgelig fristende for de som er über fan av det, men for alle oss andre som bare vil se hvordan spillet ser ut er det ikke akkurat et kjempe salgs triks.. Når de sier BETA mener de BETA Men, jeg sjekker alikevell ut full versjonen når den kommer ut! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Greit nok at det er en beta. Men hva med å gjøre den spillbar ? Uansett, tar jo 7 minutter å loade seg inn i spillet med en kraft pc. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 yepp, det er sant. Skaffet meg leaked beta også.. Tar like lang tid å loade seg inn. Men jeg ser frem til en bugfree fullversjon (right) Lenke til kommentar
Runner Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg hadde også problemer med lang load tid, men gikk inn på grafikkort instillinger, og slo av egendefinerte instillinger, deretter kjørte jeg den på maks ytelse (Radeon 9800pro). Da loadet den opp spillet ti ganger kjappere...hvorfor vet jeg ikke... Jeg ser de har fikset på masse ved selve spillet i denne versjonen, og det som egentlig kun er problemet her nå er denne latterlige portalen deres, som er årsaken til at det er så vanskelig å connecte. Det blir iallfall bedre, selv om det går sakte...hadde store forhåpninger til dette spillet, og det er gøy å spille det, men har spilt bedre tac.sims før. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Det er rart å lese at så mange har problemer, men jeg velger å tro at flertallet får det til å kjøre. Det er stort sett kun når ting ikke virker at man får høre det. Jeg tror endel av problemene er relatert til brukerfeil og ikke til demoen generelt, noen feil er det selvfølgelig, men ikke nok til å skremme meg fra å kjøpe. Hos meg kjører det helt nydelig, med lag av og til, men ikke noe å bekymre seg over. Underliggende bilde er tatt fra spillet, jeg har fjernet landskapet rundt slik at dere letter kan se hvor detaljert og troverdig soldatene er. Bildet er også ment som en reklame for ett internt prosjekt, derav navnet. Söldner - 1stVETs des,OUT! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 beta?? dette kalles ALPHA!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det er rart å lese at så mange har problemer, men jeg velger å tro at flertallet får det til å kjøre. Det er stort sett kun når ting ikke virker at man får høre det. du velger å tro feil, sikkert pga du har lengtet etter spillet og nekter å innse hvor tragisk disse 2 betaversjonene er. først og fremst, hvis flertallet ikke hadde hatt problemer så tviler jeg på at de hadde sluppet en ny betaversjon. dernest, etter den første versjonen ble sluppet så var det sjelden at noen stod frem og kommenterte at de hadde fått spillet til å fungere skikkelig. Jeg tror endel av problemene er relatert til brukerfeil og ikke til demoen generelt, noen feil er det selvfølgelig, men ikke nok til å skremme meg fra å kjøpe. igjen tror du feil, det eneste som kan være relatert til brukefeil er awaitingchallenge problemet hvor noe av det kan være i form av routerkonfigurasjon som klusser litt. Hos meg kjører det helt nydelig, med lag av og til, men ikke noe å bekymre seg over. da er du en av få. Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 V2 har fortsatt problemer med memory leak/lag spikes på serverene,men stabiliteten på klienten er blitt mye bedre,får sjelden CTD (crash to desktop) og de fleste kjøretøyene er blitt bedre å kontrollere. Portalen har også blitt mye mer pålitelig,og dette kommer til å kicke æss når produsentene får fiksa problemet med memory leak på serversiden. Yay! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 (endret) du velger å tro feil, sikkert pga du har lengtet etter spillet og nekter å innse hvor tragisk disse 2 betaversjonene er.først og fremst, hvis flertallet ikke hadde hatt problemer så tviler jeg på at de hadde sluppet en ny betaversjon. dernest, etter den første versjonen ble sluppet så var det sjelden at noen stod frem og kommenterte at de hadde fått spillet til å fungere skikkelig. Jeg har faktisk ikke tenkt på Söldner i det hele tatt da jeg har vært opptatt med Operation Flashpoint - Resistance frem til dags dato så å si. Så å si at jeg har ventet på dette er å ta ting ut av løse luften, du har intet grunnlag for det ThomasM. Du vet like godt som meg at dersom ting fungere så hører man lite/ingenting, de som hele tiden "whiner" er det som ikke får ting til. Et godt eksempel er disse forum her, det er så godt som de samme som "whiner" over at ting ikke fungerer som det skal om og om igjen. Et kjapt søk vil fortelle deg det. Mennesket generelt sett er IKKE I STAND til å gi ros, der ros seg hør og bør. Dette vet du! igjen tror du feil, det eneste som kan være relatert til brukefeil er awaitingchallenge problemet hvor noe av det kan være i form av routerkonfigurasjon som klusser litt. Her misforstår du meg, det jeg mener er at en PC er en PC og ikke en X-Box, PS2 eller GameCube. En PC trenger ikke være lik en annen PC. Hardware har vel så mye å si som software. Det er her det OFTE er brukerrelaterte feil. Dette VET DU også. da er du en av få. Det er vel heller tvilsomt vel? Har du sjekket det offisielle forumet? Eller er du bare pissed på meg fordi jeg antyder at det kanskje dreier seg oim brukerfeil hos de som ikke får det til? Skal være eneig med deg at Portalen ikke er helt god, men er det ikke en BETA da? Hvis du først kommer inn i spillet så er det jo pent og det flyter jo fint? Det er jo tross alt ganske så artig gameplaymessig... Eks: Sto inne i et hus, en kar var på utsiden og viste at jeg var inne. Jeg kastet meg gjennom vinduet så glassprutet sto i reneste Josey Wales stil. Rullet rundt på bakken og ga han en dose 5.56 så det virkelig holdt. Jeg har faktisk spilt et gjennomført bra spill med hele 32 spillere. Uten LAG! Vel, jeg er ikke her for å selge dere spillet, men jeg syntes at dere whiner litt for fort. Gi utviklerene tid. Det er uansett ikke noe vi kan gjøre med det... edit: jeg er ikke helt god på quoting gitt des,OUT! Endret 26. april 2004 av Desdichado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå