Ghost Tulsa Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Emnetittelen sier det meste. Min personlige favoritt er Transport Tycoon Deluxe. Varigheten er enorm, og grafikken er utrolig imponerende for den tid. Genialt spill! Så savner jeg de gamle arcade/adventure-spillene som Indiana Jones, Fate of Atlantis, Full Throttle osv Men hva er DITT favorittspill gjennom tidene? Endret 24. april 2004 av Ghost Tulsa Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) FF7 er nok det beste. Til PC er det første jeg tenker på HL som også hadde flott grafikk, lyd og variasjon. Det er litt klisje å si HL, men for oss som kjøpte spillet i det herrens år 1998 og spilte det på maskiner hvor MMX var helt nytt er det lov. At spillet har blitt spilt konstant i fem år, og at det er solgt ufattelig mange millioner kopier er heller ingen ulempe. Ellers så kan jeg muligens nominere de gode gamle SimCity2000 og Civilisation, og i RTS kategorien kommer Red Alert med sine enorme videoer og Starcraft. I bilspillkategorien vil jeg nominere POD og NFS II på PSX. POD ble bundlet med mange Pentium MMX maskiner, og har enorm grafikk i forhold til HW. Selv med 133MHz, 4MB 2D skjermkort og 16MB RAM gikk det flott. God musikk hadde det og. Tekken og MGS kommer på tredje plass i PS kategorien etter FF. Endret 24. april 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
herpel Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Transport Tycoon Deluxe var som du sier en nytelse, men selv glemmer jeg nok aldri Magic Carpet serien! De var utrolig festlige og husker når jeg satt med min Rock'n'Roll-State-Of-The-Art 486 og spilte deatmatch med naboen. Nei og nei hvor gøy det var! Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 JohndoeMAKT: Selvsagt, Civilization og Colonization er klassikere. Mest Civilization. Husker jeg var helt i hundre når jeg greidde King med 7 sivilisasjoner! Hender jeg fisker frem 486 sx 25 og spiller noen runder! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Another day, another "hva er ditt favoritt-spill"-thread.. Hva med å søke litt neste gang? Lenke til kommentar
DWfreak Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Dragon Warrior. Klassiker Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ettersom universet ikke har kollapset enda, og all historie utslettet, er det vanskelig å vite hvilke spill som i fremtiden vil komme, og dermed umulig å kåre det beste spillet noensinne. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Halo : Combat Evolved på Xbox. Vakkert. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det må være Super Mario 3 eller Donkey Kong Country (Ja, jeg elsker SNESen min ) Lenke til kommentar
DJ-CeeKay Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Civ2 er en klar favoritt der! Satt i mange måneder med det!! Transport tycoon er selfølgelig og ett av de mest spillte! Gir de det vekk gratis nå sånn som med GTA??? noen som vet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Spillene som overraska meg mest da de kom er disse: - Half-Life - Operation Flashlpoint - Deus Ex Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) De 4 beste spillene i Stigende rekkefølge eller noe sånt: 4. Donkey Kong 3. Super Mario 3 2. Diablo 2 1. Megaman (HELE SERIEN opp til megaman 9, men der stoppet det og gitt :/ ) Endret 24. april 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) The Legend of Zelda: Ocarina of Time på n64 Grafikken til spillet var konge da og ingen annet spill har underholdt meg så mye som den. Tror jeg "runna" spillet nesten 100 ganger(ut av telling ). Endret 24. april 2004 av Pakkis Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg bare lurer litt, hadde ikke det vært fint om en moddis hadde fyrt opp en av disse mange "hvilket spill er best?" trådene som en sticky? Hadde ikke det vært fint dere? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 - Transport Tycoon Deluxe - Zelda - The Wind Waker - Metroid Prime - Mario 3 - Gunsmoke (NES) - Half Life Egentlig er det veldig vanskelig å finner det beste noensinne, siden der er flere kategorier... men dette er iallefall noen av mine favoritter. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Max Payne-Helt klart verdens beste spill! etter den kommer -Duke Nukem 3D -D00M Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Gammelt: Day of a tentacle Nytt: Far Cry Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Dungeon Keeper likte jeg også. Begge to. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Dungeon Keeper likte jeg også. Begge to. Dungeon Keeper 1 var jo genialt. 2ern var litt mindre bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg