Lch Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hei og hopp! Jeg har en disk som har funnet det for godt å dø på seg, en 80GB Western Digital-disk kjøpt for lenge siden. Garantien går ut i senere i år, så jeg var heldig med timingen gitt. Men det jeg da lurte litt på er om det lønner seg å ta RMAen via Western eller Komplett (hvor jeg kjøpte disken)? For å få ordnet dette hos Komplett, må disken pakkes skikkelig inn, jeg må ned på Posten og vente på at de skal motta den, sjekke at jeg ikke farer med løgn, poste en ny etc etc. Er det enklere/raskere/mindre stress å gjøre det hos Western? Noen med erfaringer med RMA hos Western? Takk for svar. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Går sikkert fortere å gjøre det gjennom WD. Passer ikke denne bedre under webshoperfaringer? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) De har Advanced RMA, men det er kun for EU-land. D'oh. Men disken gjør seg vrang, så det blir vel Komplott uansett. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=236248 Mjo, kanskje det. Men jeg synes ikke det da jeg postet. WD er jo ingen nettsjappe heller. *shrug* Endret 24. april 2004 av LarsC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå