ThomasWH Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Jeg får write error, og en annen error jeg ikke husker helt hva het, når jeg brenner cd'er som "finalized" i Nero 5.0 ! Har prøvd med Nero 6.0 også, og får samme problem! Det RARE er at dette skjer på TO forskjellige PC'er! Noen fakta: Har prøvd å brenne noen cd-r plater i dag i Nero, på to forskjellige PC'er (i to forskjellige hus) og det SAMME problemet oppstår: Ca ved 60-70-80 % av brenningen (noen ganger opp mot 100%) kommer feilmelingene: "WRITE ERROR" og "Could not write End" (eller noe sånt!) Jeg har i løpet av de siste par dagene kastet bort 15 cd-r plater på dette, og aner ikke hva som kan være feil: * Begge PC'ene har Nero, men av forskjellig versjon, så det kan ikke være noe galt med Nero. * Begge PC'ene har Windows XP. (bare så det er sagt) * Begge PC'ene har Plexwriter 24x, men jeg tviler på at det er noe galt med de. * PC'ene står i forskjellige hus, så det er nok ingen nettverksproblemer (virus osv..) men tviler på at det har noe å si på denne feilen i det hele tatt. * Har prøvd å brenne med 3 forskjellige cd-r plater, av merkene "Smart Buy", "Parrot" og "MMore". *super forvirret* Noen som har peiling på hva som kan være galt? Endret 24. april 2004 av ThomasWH Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hva slags CD plater brenner du på (max fart, type) Har hatt dette prob med plater jeg og, eneste løsningen jeg fant var å senke hastigheten på brenninga, Virker som o brennerne sliter med ytterst på platene Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Prøv å sette ned brennehastigheten noen hakk først for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Vel..prøver du å brenne samme cd? Kan være noe feil med en fil du prøver å brenne ut..eller cd'en du vil kopiere. Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 ellers kan du alltids oppgradere firmwaren på de plextorene, det kan være nyttig det og. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 topic: Du kan ikke brenne et problem, det beste er vel å fikse det Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Har prøvd å brenne forskjellige filer.. Funker så lenge jeg IKKE finalizer cd'en.. hmm.. merkelig at dette skjer på TO forskjellige PC'er da.. Jeg lurte på om det var et stort og farlig virus som hadde spredt seg til alle PC'er i verden eller noe som ødelag brenningen! Kan prøve å oppgradere firm'en... Og evt. sette ned farten på brennigen, men det har jo aldri vært et problem før! Lenke til kommentar
Rollie66 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei.. Har hatt samme problemet selv. Jeg hadde satt programmet til å brenne såkalt "overburn" da jeg brukte 90 min cdr. Hvis du har aktivert dette så prøv å disable det igjen for å prøve da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå