Dingot0m Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har en Pioneer Slot-In DVD-spiller, som jeg skal putte i et svart kabinett. Det ser særdeles dårlig ut med denne kjipe, hvite dingsen min mitt svarte kabinett. Hvordan og hva trenger jeg? Bilde av min DVD-spiller: Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det er bare å ta av fronten, dytt inn de små hakene i sidene, og dytt den fra selve dvd-rommen.. Så er det bare å lakke i vei ballemann Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Noen spesiell type lakk jeg trenger? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 egentlig ikke.. hobbyspraylakk? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Åhkæi! Takker for svar! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 vel, må jo ha en som matcher fargen på kabinettet da kan tenke meg at det blir matt svart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå