corny Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kjøpte for en tid tilbake et Emagic harddisk kabinett med USB kobling. Bruker en 13gigs WD disk til denne. Problemet er at denne disken ikke helt blir registert i windows. OS finner selve disken, men den blir satt til 0 bit. Den legger ikke disken i "disk managmen"t. Jeg får heller ikke startet Partitionmagic så lenge denne disken er i bruk. Da får jeg feilmeldingen "partition table is bad". WD sitt "disk setup" program finner disken som ekstern USB device, men setter den til 0 bit.Hvordan skal jeg få windows XP til å finne denne disken når jeg ikke får partisjonert den? Dersom jeg setter den på en av de vanlige IDE portene funker disken perfekt, men det hjelper ikke når jeg partisjonerer den der... Det hender at den kommer opp i "min datamaskin" som egen partisjon, men det er litt variabelt. får uansett en syk feilmelding, "finner ikke filen". Disken er satt til å kjøre i single mode, stemmer ikke dette? Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå